Тяхната прекрасна нова агенция
Емил Захариев, Ивайло Нойзи Цветков и Александър Жеков стоят зад новата компания на рекламния пазар My Wonderful
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Когато се срещаме с тримата криейтив директори на най-новата рекламна агенция в София, ги хващаме в ключов за всеки нов бизнес момент - точно преди да закачат два шкафа в кухнята на офиса, в който са се нанесли току-що.
Емил Захариев, Ивайло Нойзи Цветков и Александър Жеков са творческият екип, който в началото на 90-те стои зад списание "Егоист". Впоследствие Емил става криейтив директор на New Moment New Ideas Company, а другите двама продължават да се занимават с различни списания. След десетгодишна раздяла от пролетта екипът отново е обединен от обща творческа и бизнес кауза - току-що създадената рекламна агенция с името My Wonderful.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
32 коментара
"My precious" да я бяха кръстили тая агенция.
Прощавайте Капитал, аз също имам носкоро стартирала рекламна агенция....колко ще ми струва да напишете такава статия и за нас? Защото освен празни слогани, и ПР на собствениците и услугите, нямаме новина! Сигурно тази година ще стартират поне 10 агенции, вие за всяка ли ще пишете? Кажете каква е цената на такава статия? Има ли я в рекламната тарифа? Секунда....ама тя даже не обявена като платена...
До коментар [#2] от "donceconka":
Ми за донцецонка никой не е чувал - защо да пишат за вашите начинания, като никой няма интерес към тях?
Тримата са драскачи-концептуалисти. Кой ще им повери бюджети изкарани с пот на челото?!
Да си я бяха кръстили Его. Това е общото помежду им :)
Каква е разликата между тази статия и банерчата до нея? Това ми беше по-интересно...въобще не държа да ни пишат по статии...ние работим с клиенти, на които тези от снимката никога няма да са интересни.
До коментар [#2] от "donceconka":
На първо време си напиши истинското име, както и с каквото си известен (щото тези тримата има какво да кажат) и могат да напишат.
До коментар [#6] от "guentertreitel":
Еми те могат само да пишат. И тримата са ужасни презентатори.
Защо говорим за мен и всичко се приема лично? Тези тримата не казват нищо :) Статията е като банера над нея - My Wonderful, Вече на пазара, SS...само, че снимката на Andrews е къде по приятна. Подкрепят kristianb, че никой разумен бизнесмен не би си дал парите изкарани с пот на челото на подобни хора...именно защото сме 2013 реалността е друга.
Мислех си, че тук има хора, които искат да дискутират темата Медия и Реклама, но май съм се объркал.
Моят ник се оказа по-интересен...
[quote#4:"kristianb"]Кой ще им повери бюджети изкарани с пот на челото?! [/quote]
Аз.
До коментар [#8] от "donceconka":
Статията е такава защото истината не биха искали да я напишат.
Бизнеса със списания толкова западна, че на две списания да си главен редактор пак не стига. А бизнеса отиде защото от 15 години и Жеков и Нойзи пишат едно и също.
Захариев след неуспешен опит да се впише в маркетинга чрез Дядо Либен се хвърли да става режисиьор на реклами, но някак си режисьорите се оказаха по-добри от него и си завзеха бизнеса.
Сега няма кой да им плаща хиляди левове заплати и са принудени да се върнат към старата слава.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.