Рекламна финиш линия

Заявките в конкурса за маркетинг ефективност Effie през 2013г. са рекордно малко

Рекламната индустрия в България мери постиженията си през годината по двa критерия - творчески престиж и продажби. Първото се измерва на ежегодния фестивал за креативност ФАРА, а второто - на конкурса за ефективност Effie. На 29 май Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) ще потърси именно най-успешно продаващите кампании за изминалата година, но броят на желаещи да се състезават тази година, е най-малкият от създаването на конкурса до сега.

През 2013г. рекламните агенции и рекламодателите са регистрирали общо 29 кампании за участие в наградите Effie. За сравнение, в дебютната за конкурса 2008 г. заявките са 39, а през 2012г. желаещите да се борят за награда са 30. През последните години, заради стагнацията на рекламния пазар, се наблюдава занижен интерес на агенциите да участват в конкурси.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се