Аутдор блокаж
Конкурсът за външна реклама в София се оказа незаконосъобразен и вероятно ще трябва да започне отначало
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Това е една история, изпълнена с добри намерения, сблъскала се с препятствия и белязана от обрати. Има от всичко: власт, бизнес, обществен интерес, интрига и оспорвани съдебни решения.
Това описание звучи като клише за сапунен сериал, но всъщност се отнася за нещо прозаично: задължението на Софийска община (СО) да стопанисва своята собственост. Именно така в резюме изглеждат опитите на институцията да се грижи за рекламните пространства в столицата през последните години. Сценарият е богат на случки, не много щастлив и с все още неясен край.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове