Аутдор блокаж

Конкурсът за външна реклама в София се оказа незаконосъобразен и вероятно ще трябва да започне отначало

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Това е една история, изпълнена с добри намерения, сблъскала се с препятствия и белязана от обрати. Има от всичко: власт, бизнес, обществен интерес, интрига и оспорвани съдебни решения.

Това описание звучи като клише за сапунен сериал, но всъщност се отнася за нещо прозаично: задължението на Софийска община (СО) да стопанисва своята собственост. Именно така в резюме изглеждат опитите на институцията да се грижи за рекламните пространства в столицата през последните години. Сценарият е богат на случки, не много щастлив и с все още неясен край.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове