Новият брой:
Какво се случва в държавата

Криейтив експорт

Няколко български рекламни кампании представят марки на чуждестранни пазари

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В първите си седем години българската реклама растеше плахо под дебелото крило на адаптирания криейтив. Формулата "създадено в централата на компанията - преведено за България" беше най-често срещана в рекламните блокове. Напоследък обаче немалко измислени за България идеи намират място на сръбския, македонския или румънския пазар, а се случва да стигнат и до нетипични дестинации като Ирак.

Пестенето на средства и търсенето на най-верния път до потребителите са двете основни причини за миграцията на идеите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар