Криейтив експорт
Няколко български рекламни кампании представят марки на чуждестранни пазари
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В първите си седем години българската реклама растеше плахо под дебелото крило на адаптирания криейтив. Формулата "създадено в централата на компанията - преведено за България" беше най-често срещана в рекламните блокове. Напоследък обаче немалко измислени за България идеи намират място на сръбския, македонския или румънския пазар, а се случва да стигнат и до нетипични дестинации като Ирак.
Пестенето на средства и търсенето на най-верния път до потребителите са двете основни причини за миграцията на идеите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.