Битката за дистанционното

Телевизиите продължават да се състезават за зрители и рекламодатели с български сериали и шоу програми

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българското кино е основният ни приоритет и това сме го заявили още преди 3 години. Проучванията, а и огромният интерес към българските сериали на bTV досега, показват, че сме успели да наложим новата тенденция в зрителското гледане и тя ще се запази поне в близките няколко години. Разбира се, няма да спрем да разнообразяваме и шоу програмите, които са задължителни за праймтайма ни. Търсим новаторски, изненадващи, позитивни формати.

Апостол Пенчев, програмен директор на bTV

Знаете ли кой е Ивайло? A Рафи? Kакво се случи с Джаро в третия сезон на "Под прикритие" или пък с героя на Христо Шопов в "Дървото на живота"? Ако отговорът е да, значи сигурно сте сред многобройните зрители на "Гласът на България" (bTV), където първото място спечели незрящият Ивайло Донков с изпълнение на "Аве Мария". А може би сте стискали палци на Рафи Бохосян в риалити формата "Като две капки вода" ("Нова тв"). Възможно е да се прибирате преди 20 часа, защото следите някой от новите българските сериали по БНТ, bTV или ТВ7.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове