🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Реклами с лъвски сърца

Кампания за религиозна търпимост на New Moment New Ideas Скопие спечели златна награда в категорията "Титан" на фестивала в Кан

Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.    ©  Цветелина Белутова
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Просто не искам да бъде така", обяснява Душан. "През XXI век светът е твърде еволюирал, за да си позволяваме да се избиваме на религиозна основа." Тази проста мотивация кара Душан Дракалски да събере отец Михаил и Мифтар Ислами, които на 18 октомври миналата година за шест минути да се помолят заедно и едновременно. Дракалски заснема двете молитви - по християнските и мюсюлманските канони, и ги превръща в рекламен клип.

През изминалата седмица рекламата "На 10 метра разстояние" донесе на регионалния криейтив директор на New Moment New Ideas лъв на най-престижния рекламен фестивал в света - този в Кан.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    novinaren avatar :-|
    novinaren
    • + 36

    Прекрасна кампания. Жалко, че е само в Македония това. В България също има такива места - например текето в Оброчище. Много бих искал да застанат пред парламента равин, имам и поп заедно и да се помолят за загубените души вътре и вън от сградата.

    Нередност?
  • 2
    krastitel avatar :-P
    krastitel
    • - 13
    • + 6

    "Клиентът не е важен" - доста цинично - който не иска клиенти да отива на кино ...

    Нередност?
  • 3
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 9

    "Според една фестивална легенда например Ogilvy са получили брийф от Coca-Cola, който е гласял приблизително: "Искаме награда от Кан, измислете нещо."

    Великолепен брийф! Универсален е!
    Така агенцията само трябва да "разпрегне" творческия си потенциал.

    Нередност?
  • 4
    doni.edreva avatar :-?
    doni.edreva
    • + 8

    Идеята е интересна, хареса ми :)

    Нередност?
  • 5
    bi_u avatar :-|
    Sofia Markarian
    • + 9

    Право в десятката ! Браво !

    Нередност?
  • 6
    slon avatar :-|
    slon
    • + 9

    Супер идея и реализация.

    Нередност?
  • 7
    oyh53308658 avatar :-(
    oyh53308658
    • - 3

    Без българчета не знам какво ще остане накрая .

    Нередност?
  • 8
    marzanna avatar :-P
    Je suis une femme
    • + 5

    Браво! Повече такива положителни послания да се чуват!

    Нередност?
  • 9
    sasvirco avatar :-|
    sasvirco
    • + 8

    Ако нямаше религия, нямаше и да има нужда да се помиряват.

    Нередност?
Нов коментар