Реклами с лъвски сърца
Кампания за религиозна търпимост на New Moment New Ideas Скопие спечели златна награда в категорията "Титан" на фестивала в Кан


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Просто не искам да бъде така", обяснява Душан. "През XXI век светът е твърде еволюирал, за да си позволяваме да се избиваме на религиозна основа." Тази проста мотивация кара Душан Дракалски да събере отец Михаил и Мифтар Ислами, които на 18 октомври миналата година за шест минути да се помолят заедно и едновременно. Дракалски заснема двете молитви - по християнските и мюсюлманските канони, и ги превръща в рекламен клип.
През изминалата седмица рекламата "На 10 метра разстояние" донесе на регионалния криейтив директор на New Moment New Ideas лъв на най-престижния рекламен фестивал в света - този в Кан.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове