Реклами с лъвски сърца

Кампания за религиозна търпимост на New Moment New Ideas Скопие спечели златна награда в категорията "Титан" на фестивала в Кан

Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.    ©  Цветелина Белутова
Регионалният криейтив директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски в момента е базиран в софийския офис на агенцията.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Просто не искам да бъде така", обяснява Душан. "През XXI век светът е твърде еволюирал, за да си позволяваме да се избиваме на религиозна основа." Тази проста мотивация кара Душан Дракалски да събере отец Михаил и Мифтар Ислами, които на 18 октомври миналата година за шест минути да се помолят заедно и едновременно. Дракалски заснема двете молитви - по християнските и мюсюлманските канони, и ги превръща в рекламен клип.

През изминалата седмица рекламата "На 10 метра разстояние" донесе на регионалния криейтив директор на New Moment New Ideas лъв на най-престижния рекламен фестивал в света - този в Кан.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове