Популяризирането на европрограмите струва 66 млн. лв. дотук

Електронните медии в България са получили 25 млн. лв. с директно договаряне

Медиите обичаха Мирослав Найденов. Неговото ведомство пък е раздало най-много пари за популяризиране на програмите си
Медиите обичаха Мирослав Найденов. Неговото ведомство пък е раздало най-много пари за популяризиране на програмите си
Медиите обичаха Мирослав Найденов. Неговото ведомство пък е раздало най-много пари за популяризиране на програмите си    ©  Цветелина Белутова
Медиите обичаха Мирослав Найденов. Неговото ведомство пък е раздало най-много пари за популяризиране на програмите си    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

66,1 млн лв. е раздала държавата на медии, рекламни агенции, печатарски, логистични и други компании през досегашния програмен период. Това е видно от пълния списък на изпълнение на комуникационните планове, пуснат днес на сайта eufunds.bg. Списъкът бе направен още от служебното правителство, като е актуализиран от настоящото и съдържа всички пари, договорени през последните 6 и половина години, включително парите, раздадени без обществени поръчки на електронни медии.

Най-много средства - 31,2 млн. лв, е похарчило земеделското министерство. То има и най-много пари за популяризиране - 36 млн. лв, което обаче значи че е и сред най-активно харчещите, защото е употребило почти изцяло бюджета си за реклама. За сравнение, ОП "Транспорт" е договорила едва 5,2 млн. от предвидени 23 млн., ОП "Околна среда" 11,2 млн. от 22 млн., а ОП "Регионално развитие" - 5,5 от 20 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове