Направи ме известен

Държавата публикува списъка на медиите и агенциите, между които е разпределила 66 млн. лв. за популяризация на оперативните програми

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Европейският съюз - [посочете държава], партньор, а не донор." Това е една от фразите, които ЕС препоръчва да се използват на химикалки, знаменца и други малки промоционални сувенири, където няма достатъчно място за описанието на цял проект. Това са дребните детайли в иначе грандиозните усилия и средства, които се отделят по всяка оперативна програма за комуникация.

Седем години, хиляди чадъри и шапки и стотици рекламни клипове по-късно държавата все още не е направила анализ какъв е бил ефектът от този мащабен харч, подобрила ли се е популярността на европейските програми и как. Но пък през изминалата седмица Министерският съвет публикува списък с комуникационните агенции и медиите, между които за този седемгодишен период са разпределени общо 66 млн. лв. от оперативните програми на ЕС. Над половината сума е дадена чрез обществени поръчки на фирми за организиране на събития, измисляне на реклами и доставка на промоционални материали. Заради дребна особеност в Закона за радио и телевизия (ЗРТ) обаче малко над 28 млн. лв. са отишли чрез директно договаряне направо при телевизии и радиостанции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 28
    • + 12

    Сигурно това са имали предвид гърците, като обвиняваха еврофондовете за това, че половината население се е установило да живее в столицата. В административния център хлябът се реже, трохи падат, по една ще има за всекиго. Другаде няма къде са се заработят 66 милиона приходи при нула разходи за материали, сиреч всичката пара се е обърнала в хонорари и дивиденти. И като сметнеш, че всяко високоплатено работно място създава още 2 нископлатени чрез своето потребление, картината се изяснява напълно....

    Нередност?
  • semdimovistz
    • + 1

    Не мога да разбера публикуващите статии в този сайт и вестника защо не си направиха труда да преработят информацията, а ни правят на малоумни. Радио ФРЕШ и Плевен плюс АД са едно и също нащо, а са дадени отделно?! Другото безумие е ,че Стар ФМ и Инфопрес и ко също са показани отделно при условие, че това си е едно и също нещо. Защо заблуждават така четящите тук?
    Позволих да видя оригинала на справката и там фигурират и други суми за всяка една от изброените тук медии. Защо е това манипулиране?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал