С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 8 юли 2013, 21:20, 4102 прочитания

Държавата обеща правила при разпределянето на парите за популяризация на европрограмите

Достъпът на медии и комуникационни агенции до това финансиране ще е по-прозрачен, заяви вицепремиерът Зинаида Златанова

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Правителството подготвя нови правила за по-голяма прозрачност при изпълнението на комуникационните планове на оперативните програми, заяви вицепремиерът по еврофондовете Зинаида Златанова след срещата си с организации от медийната и комуникационната индустрия в понеделник. По думите й администрацията ще изработи методически указания до всички управляващи органи за договорите с медии и рекламни агенции за популяризирането на европейските програми.
Този диалог започна още миналата година, когато Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) поиска от държавата промяна в заданията за обществени поръчки за комуникация. През лятото на 2012 г. браншът се срещна с тогавашния министър по еврофондовете Томислав Дончев. "На днешната среща стана ясно, че Министерският съвет иска да продължи диалога и да разширят кръга на организации, които са включени в разговорите", обясни пред "Капитал Daily" Деница Сачева, която е заместник-председател на БАПРА.

Пренасищане на диалога


Председателят на Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (БАМОР) Ивайло Богомилов пък уточни, че от началото на годината съществува и работна група със същата цел към Агенцията за обществените поръчки. В нея участват и двама от членовете на сдружението.

На срещата в понеделник, на която присъстваха още представители на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори, Българската асоциация на комуникационните агенции, както и представители на медии, е била представена идеята на следващото събитие да бъдат поканени и Асоциацията на телевизионните продуценти и Съюзът на българските филмови дейци, разказа Сачева. Тя не е много обнадеждена след срещата, тъй като според нея не е била добре организирана и има вероятност процесът да излезе извън контрол заради прекалено многото участници в разговорите.  

Досега



Миналата седмица Министерският съвет публикува списък с всички медии, комуникационни агенции и фирми, които са получавали средства за реклама и публичност по оперативните програми. Общата сума е 66 млн. лв., като 28 млн. от тях са разпределени чрез директно договаряне с електронните медии, тъй като Законът за радио и телевизия позволява държавата  да не организира обществени поръчки в определени случаи. "В досега изпълняваните проекти по комуникация и информация по оперативните програми, списъкът за които излезе наскоро, ние нямаме нарушения, установени към този етап, и дано продължим по същия начин и с всички изпълнители на комуникационни проекти", коментира Златанова, цитирана от БНР. Златанова също така обеща в специално изявление миналата седмица да продължи с публичността, като се съберат в едно и покажат всички евросредства, разпределяни за комуникация по отделни проекти.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1927 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4871 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Упоритостта прави разлика

Йоана Пенина управлява компания за дизайн на опаковки, но приема като лична кауза привличането на чуждестранни инвестиции в България

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата