Без оптимизъм

Телевизионният рекламен пазар отчита ръст от 15% за първите шест месеца на 2013 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Международните компании за бързооборотни стоки продължават да доминират списъка на най-големи рекламодатели в България, а в топ 50 попадат предимно компании от хранително-вкусовия, фармацевтичния и банковия сектор, както, разбира се, и мобилните оператори. Най-голям рекламодател сред телекомуникационните компании на четвърто място в класацията за рекламни инвестиции е Vivacom (+51%). Това показват мониторинговите данни на Be Media Consultant (виж таблицата) за рекламата в телевизия за периода януари - юни 2013 г. Изследването се прави на база официалните тарифи на медиите и не включва промоциите, отстъпките и бартерите, които често съпътстват сделките за рекламно пространство.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dragozow avatar :-P
    dragozow
    • - 1
    • + 3

    Този ръст сигурно е защото са се налапали от изборите да им показват мазните мутри.

    Нередност?
  • 2
    xps avatar :-|
    xps
    • - 1

    На мен пък ми омръзна, да ми прекъсват предаванията няколко пъти за по 10 минути реклама. По някой път имам чувството че са и 15 минути.

    Нередност?
  • 3
    bld48313316 avatar :-|
    bld48313316

    да речеш, че поне смислени реклами да бяха...

    Нередност?
Нов коментар