Перфектният провал
Дефектите на цифровизацията досега водят до нулев ефект на финала


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Идеята на цифровизацията на телевизионния ефир беше да даде възможност за отваряне на пазара и създаване на допълнителна конкуренция, от която да спечелят зрителите. Обърнете внимание: беше. През последните пет години този процес беше оплетен в сложни схеми и зависимости, така че след него контролът върху ефирното разпространение на телевизионен сигнал да бъде контролиран от една група свързани компании. И всичко това с хладнокръвното участие на държавата, чиято роля бе да покровителства мрачните страни на процеса. Резултатът от това е, че цифровият ефир в момента е скъп и каналите, които могат да си го позволят, няма да са много повече от досегашните. Няма да има повече конкуренция, повече гласове и повече канали за реклама.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове