Най-скъпата кампания
Според новия транспортен министър за реклама на цифровизацията са похарчени 19 млн. лв.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламата на цифровизацията, която стана популярна с фразата "Абе, момче, как да го свържа?" и оживя през образа на актьора Любомир Ковачев, вероятно е най-скъпата рекламна кампания, правена с държавни пари. За популяризирането на прехода от аналогово към цифрово излъчване държавата отпусна 17.5 млн. лв. в края на миналата година. Тази сума е единственото, с което разяснителната кампания около цифровизацията привлече вниманието.
На 1 март тази година правителството в оставка гласува нови 17.5 млн. лв. да бъдат отпуснати на транспортното ведомство за декодери. Този ангажимент бе поет през декември 2012 г. "За всеки от етапите се предвиждат до 7.5 млн. лв. Следователно общо на цялата територия на страната – до 15 млн. лв.", обясниха тогава от ведомството. Остатъкът от сумата ще отиде отново за целите на информационната кампания. Или общо за реклама за радио- и тв клипове, публикации в печатни издания, печатни информационни и разяснителни брошури около цифровизацията отидоха около 19 млн. лв. Сумата привлече вниманието на новия министър на транспорта Данаил Папазов. На заседание на ресорната парламентарна комисия той обясни, че за реклама на цифровизацията bTV е получила 2.9 млн. лв. TV7 - 2 млн. лв., "Нова телевизия" - 2.5 млн. лв., но не уточни кога министерството ще е готово да предостави подробен отчет как са разпределени парите. Обществената поръчка за информационната кампания за цифровизацията пък бе спечелена от "Обединение Ти Си Ти Ви". Тя получи 8.311 млн. лв. без ДДС, за да я изпълни. В "Обединение Ти Си Ти Ви" влизат фирмите "Арчър айдиас" и "Пиеро 97 МД", зад които през годините се смяташе, че стои Красимир Гергов (напоследък има слухове за промяна на собствеността в "Пиеро", но те не могат да бъдат потвърдени, тъй като дружеството е с акции на приносител), и "Сова 5" на Васил Тончев.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
45 коментара
Една от последните далавери на ГРОБ.
Това е добре за възрастните хора, които ще имат проблеми с приемането на сигнала известно време. Сигнал, който е силно манипулиран.
Публикувано през m.capital.bg
Тасева съм. Стига с тая цифровизация!
19 милиона са нищо.Учудващо е как повече не са похарчени за да се подсигури облъчването на раята с помия.
До коментар [#3] от "ПАВЛА - సటోరి":
Е, как стига, като комуноидните ще изкарат някой лефф от цялата тая цифровизация.
И за чий беше нужно, че не разбрах.Доколкото знам НУРТС е на Ц.Василев от няколко години, та той ли има пръст пак в далаверата?Някой, който е на ясно, да обясни моля.
Учудващо защо решиха ТВ7 да се обърнат срещу ГЕРБ. Ето и в този случай се вижда че Бойко винаги ги е обгрижвал.:-)
Хубава статия.
Защо не е анализиран канала на интернет рекламата?
В Дневник имаше доста банери по повод на цифровизацията :)
Пир по време на чума! В нормална и умна държава, в която има ДЪРЖАВНЦИ, в тази криза, трябваше да се спестят тези 17 млн. лева!!! Можеше да пуснат един безплатен телефон за консултации, да направят един сайт с цялото инфо, просто и лесно поднесено и да се направи ЕДИНСТВЕНО реклама по БНТ и БНР - често да се казва за сайта с инфо и да се казва безплатния телефон за консултации..сайта и телефона са 10 000 хил. лева.
Но не - тука в България се прескачат един през друг продажниците и бандитите. Трудно ще си оправим икономиката, дами и господа, да не казвам НИКОГА!
Айсиктир, имаме "народна" телевизия на наша издръжка а се плаща на всички освен нея.20 милиона за информация и стотинки за декодери защо направо не спяха излъчването то хората до 3 дена щяха да разберат какво става все пак сме хора общуваме по между си.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.