Когато хората обичат твоя бранд, оправдават грешките ти

Казва маркетинг експертът от Syracuse University Браян Шийън

Личен архив    ©  Личен архив
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

ПРОФИЛ

Браян Шийън е доцент по реклама в Училището по публични комуникации "Нюхаус" към Syracuse University, щата Ню Йорк. Преди това работи в Saatchi&Saatchi в продължение на 25 години. Започва кариерата си в агенцията Dancer Fitzgerald & Sample (сега Saatchi&Saatchi) в Ню Йорк, където работи за производителя на Cheerios - General Mills. Работи в Япония и Хонконг, като през 1993 г. става изпълнителен директор агенцията в Япония, а след това и на офисите от мрежата в Австралия и Лос Анджелис. Преди Loveworks, публикува други две книги: Basics: Online Marketing (2010) и Basics: Marketing Management (2011).

"Вчера си купих кола. Дъщеря ми отива в колеж, дадох й моята и затова трябваше да си купя нова. Излязох с убеждението, че търся възможно най-евтината и се върнах вкъщи с двойно по-скъпа. Тя е по-голяма, по-красива и има всичко необходимо. В крайна сметка искам да карам точно нея, защото така се чувствам най-добре."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    m37_unseen avatar :-|
    M37_Unseen
    • + 3

    Трябва наистина да се опитваш да помагаш на хората, за да заобичат бранда ти.

    Нередност?
  • 2
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 3
    • + 3

    В заключение:Трябва да си посещавал в Колежа и курсовете по Философия:)

    Нередност?
  • 3
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити

    Качеството е водещо при зараждането на любовта към определен бранд.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал