Когато хората обичат твоя бранд, оправдават грешките ти
Казва маркетинг експертът от Syracuse University Браян Шийън
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
ПРОФИЛ
Браян Шийън е доцент по реклама в Училището по публични комуникации "Нюхаус" към Syracuse University, щата Ню Йорк. Преди това работи в Saatchi&Saatchi в продължение на 25 години. Започва кариерата си в агенцията Dancer Fitzgerald & Sample (сега Saatchi&Saatchi) в Ню Йорк, където работи за производителя на Cheerios - General Mills. Работи в Япония и Хонконг, като през 1993 г. става изпълнителен директор агенцията в Япония, а след това и на офисите от мрежата в Австралия и Лос Анджелис. Преди Loveworks, публикува други две книги: Basics: Online Marketing (2010) и Basics: Marketing Management (2011)."Вчера си купих кола. Дъщеря ми отива в колеж, дадох й моята и затова трябваше да си купя нова. Излязох с убеждението, че търся възможно най-евтината и се върнах вкъщи с двойно по-скъпа. Тя е по-голяма, по-красива и има всичко необходимо. В крайна сметка искам да карам точно нея, защото така се чувствам най-добре."
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Трябва наистина да се опитваш да помагаш на хората, за да заобичат бранда ти.
В заключение:Трябва да си посещавал в Колежа и курсовете по Философия:)
Качеството е водещо при зараждането на любовта към определен бранд.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход