Sanoma напусна изцяло българския пазар
Финландската медийна компания продаде бизнеса си на българските си партньори
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Финландската медийна компания Sanoma продава дела си в българското издателство "Санома Блясък България". Така на практика дружеството се изтегля окончателно от българския пазар. Продажбата е част от реорганизацията на медийния бизнес на Sanoma. С оттеглянето на финландците на практика от бизнеса се оттегля най-сериозната и влиятелна чужда компания, оперираща в този бранш. Това не е и първият подобен пример. Изтеглянето от пазара на чуждестранни инвеститори започна още в края на 2010 г., когато германската медийна компания ВАЦ продаде вестниците "Труд" и "24 часа". През 2011 г. от страната се оттегли и шведската медийна група Bonnier. Издаваният от тях в. "Пари" беше купен от "Икономедиа" АД (собственик на вестниците с марка "Капитал" и "Дневник"). Също в края на 2011 г. от бизнеса си тръгна друг голям чуждестранен медиен играч - ProSieben, която притежаваше радиостанциите от групата на SBS в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Преподреждат си приоритетите и ние явно не сме от значение.
Una rosa silenciosa.
En la ternura
del sueño la
hierba mojada
parece un
susurro en
el llanto del
sol.
Francesco Sinibaldi
До коментар [#1] от "ПАВЛА - సటోరి":
Не им се разправя с к@лпавото ни комунистическо правителство сигурно ...
До коментар [#3] от "Нефертити":
Логично обяснение на ситуацията.
Чета National Geographic и се надявам да продължават да го издават.
До коментар [#5] от "S.Y.K":
С червена петолъчка на корицата.
До коментар [#2] от "sinibaldi":
Какви са тези ..мокри треволяци, окъпани
от нежните слънчеви лъчи ?:)
Нищо драматично не се е случило. Какво лошо има в това дружеството да е изцяло българско, след като собствениците и управителите са смислени хора?
Абониран съм за българското издание на National Geographic (+Kids) от началото на 2006 г., но през последните години качеството на материалите пада непрекъснато. Говоря само за българското издание, в което все по-голяма част заемат местни материали, като те стават все по-сиви и безинтересни. Сравнявам периодично с оригинала - американското издание - и на моменти се случва над 60% от съдържанието да е различно, категорично във вреда на българското издание.
Американското издание ми е скъпо, българското не си заслужава парите - с тази новина за изтеглянето на Санома вече съм взел решение да не подновявам абонамента за 2014 г.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход