С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 12 сеп 2013, 15:13, 5141 прочитания

Кои се борят за най-добрите реклами и кампании (обновена)

Общо 40 агенции участват в рекамния фестивал ФАРА тази година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Творческо жури
Йордан Жечев (DDB) - председател, Андрей Андреев - Вини (New Moment New Ideas Company), Велина Мавродинова (Студио "Ентусиазъм"), Влади Цонков (Saatchi&Saatchi), Иван Гаков (РА Крес), Марсел Леви (noble graphics), Мартин Димитров (reforma), Момчил Захариев (NEXT-DC), Радослав Бимбалов (The Smarts), Румен Киров (Publicis София), Анна Стилианаки (Ogilvy Group)

Медийно жури
Десислава Олованова (reforma) - председател, Весела Димова (btv Media Group), Добринка Стойкова (DDB Group), Иво Алтънов (noble graphics), Иво Цеков (Пиеро 97), Красимира Василева (Нова броудкастинг груп), Мария Гергинова (Ogilvy Group / Mindshare), Мария Тодорова (NEXT-DC), Милин Джалалиев (Saatchi&Saatchi), Мирослав Тонев (New Moment New Ideas Company) оценяват заявките в медийните категории. 
Над 37% повече заявки за участие, добро впечатление на медийното жури и доста по-критичните оценки на творческото жури в първите няколко сесии. Така започва тази година ФАРА - ежегодния рекламен фестивал в Албена. Събитието се провежда за 14-ти пореден път и продължава от 11 до 14 септември.

"Капитал" ще следи гласуването (виж по-долу) и подробности около фестивала на www.capital.bg


Общо 40 рекламни агенции участват във фестивала тази година, а новосъздадената награда Grand Prix е най-отличителната промяна в правилата. За нея може да се състезава всяка подадена заявка, а условието е едно - творческото жури да е единодушно, че рекламата е достатъчно добра, за да участва на международни фестивали за креативност. Ако има такава идея, БАКА ще спонсорира участието й на такъв фестивал, обещават организаторите.

Подкатегориите на Digital - Уебсайтове, микросайтове и мобилни прриложения; Онлайн реклама; Социални медии бяха представени в сряда. В тях има съответно четири, десет и 15 заявки. Творческото жури оцени на първи кръг и 12 радио реклами, които участват в конкурса.

В четвъртък сутринта медийното жури оцени на първи кръг категориите Дигитална кампания и Медийна кампания, със следните предварителни оценки:



Дигитална кампания

Duvamism (агенция Saatchi&Saatchi): 2 да, 8 не
Метро / Заедно на Велинкден (агенция Media Club): 10 не
Heineken - Road to the Final (агенция NEXT-DC): 7 да, 2 не
Отива една жена при лекаря (агенция reforma): 9 да
Семейство Филипови (агенция Saatchi&Saatchi): 9 да
Amstel - Да освободим свободното време (агенция NEXT-DC): 7 да, 2 не

Медийна кампания

Отива една жена при лекаря (агенция reforma): 7 да, 2 не
Паметници (агенция Saatchi&Saatchi): 7 да, 2 не
Pepsi Grand Party Race (BBDO Group / Media Direction OMD): 4 да, 6 не
Песента на ДЗП (агенция New Moment New Ideas Company): 7 да, 2 не
Семейство Филипови (агенция Saatchi&Saatchi): 3 да, 7 не
Само кажи "благодаря" (медиа агенция Mindshare): 6 да, 3 не
ЦиКатридина (медиа агенция Media Club): 10 не
Amstel - Да освободим свободното време (агенция NEXT-DC): 8 да, 1 не
KFC - 199 пилета (агенция Saatchi&Saatchi): 8 не, 1 да
Демоните на Да Винчи (агенция reforma): 7 да, 2 не
Amstel Relaunch 2012 (агенция reforma): 2 да, 7 не
IKEA: искам нова кухня (агенция PHD): 7 не, 2 да
Ценни книжа (агенция Saatchi&Saatchi): 9 да
В името на природата (агенция Mindshare): 7 да, 2 не

Резултатите са от предварителното гласуване на съдиите в медийното и творческото жури. Окончателният списък с преминалите във втори кръг ще стане ясен в събота.

През следващите дни лекции ще изнесат регионалният творчески директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски, Нир Рефуа от McCann CEE, който ще говори за дигиталната реклама, както и програмният директор на Центъра за образователни инициативи Емил Джасим - за креативността и модерното образование.

Допълнена в 17:00ч

Филм: ТВ реклама и кинореклама (Стоки)
  • Aрома имидж (клиент Aroma Cosmetics; агенция Студио Ентусиазъм) - 9 не
  • Бай Гагньо стил (клиент Handy; агенция DDB) - 5 да, 4 не
  • Боцуняци (клиент Proviti / Veda Bulgarica; агенция noble graphics) - 5 не, 5 да
  • Блек рам уиски (клиент Винпром Пещера; агенция DDB) - 10 не
  • Арома колаген (клиент Aroma Cosmetics; агенция Студио Ентусиазъм) - 10 не
  • Bushmills Brothers (клиент Avendi; агенция Knoway) - 11 не
  • Жорж Ганчев (клиент Handy; агенция DDB) - 6 да, 4 не
  • 1 лев - серия от 3 (клиент Globul; агенция Ogilvy Group) - 3 да, 7 не
  • Кучета и шампанско (клиент Handy; агенция DDB)  - 3 да, 7 не
  • Знам какво не направи миналото лято (клиент Baumax, агенция DMB София) - 11 не
  • Кюфте, Покривка, Тромбон (клиент Britos, агенция DDB) - 6 да, 4 не
  • Лека нощ лузъри (клиент Tymbark, агенция The Smarts) - 10 не
  • Порно, серия от 2 (клиент Handy, агенция DDB) - 5 не, 5 да
  • Leki End (клиент Белла България, агенция The Smarts) - 10 не
  • Споко и дай нататък (клиент Престиж, агенция DDB) - 2 да, 8 не
  • Плочки за всеки дом (клиент KAI Group, агенция Virus Promotion Solution) - 11 не
  • Ханку брат (клиент Handy, агенция DDB) - 5 не, 5 да
  • Сто години правим живота по-сладък (клиент Захарни заводи, агенция All Channels Communication Group) - 11 не
  • Цифровизация (клиент Handy, агенция DDB)  - 9 да, 1 не
 
Филм: ТВ реклама и кинореклама (Услуги)
  • Автокъща (клиент ДСК, агенция noble graphics) - 10 не
  • Бензиностанции еко - любовта има четири гуми (клиент Еко, агенция All Channels) - 11 не
  • Бизнес кредит (клиент UniCreadit, агенция The Smarts) - 11 не
  • Всичко е добре, когато започва добре - серия от 5 (клиент Societe Generale Експресбанк, агенция Havas Worldwide Sofia) - 3 да, 7 не
  • Детектив (клиент Vivacom, агенция New Moment New Ideas Company) - 10 не
  • За всяка картина от твоя ден (клиент Raiffeisen Bank, агенция All Channels) - 11 не
  • Манекени (клиент Сердика Център, агенция Saatchi&Saatchi) - 4 да, 5 не
  • Само кажи "благодаря" (клиент Globul, агенция Ogilvy Group) - 6 да, 4 не
  • Спрбрзпртбтлсккрдт (клиент Unicredit, агенция The Smarts) - 5 да, 5 не
  • Чужди езици - серия: мед, велосипед, розово масло (клиент Българска банка за развитие, агенция Archer Ideas) - 2 да, 9 не
  • Отвъд технологиите (клиент Globul, агенция Ogilvy Group) - 2 да, 8 не

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 897 прочитания

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2177 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Сътресения в българската секция на "Дойче веле"

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10