Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 12 сеп 2013, 15:13, 5249 прочитания

Кои се борят за най-добрите реклами и кампании (обновена)

Общо 40 агенции участват в рекамния фестивал ФАРА тази година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Творческо жури
Йордан Жечев (DDB) - председател, Андрей Андреев - Вини (New Moment New Ideas Company), Велина Мавродинова (Студио "Ентусиазъм"), Влади Цонков (Saatchi&Saatchi), Иван Гаков (РА Крес), Марсел Леви (noble graphics), Мартин Димитров (reforma), Момчил Захариев (NEXT-DC), Радослав Бимбалов (The Smarts), Румен Киров (Publicis София), Анна Стилианаки (Ogilvy Group)

Медийно жури
Десислава Олованова (reforma) - председател, Весела Димова (btv Media Group), Добринка Стойкова (DDB Group), Иво Алтънов (noble graphics), Иво Цеков (Пиеро 97), Красимира Василева (Нова броудкастинг груп), Мария Гергинова (Ogilvy Group / Mindshare), Мария Тодорова (NEXT-DC), Милин Джалалиев (Saatchi&Saatchi), Мирослав Тонев (New Moment New Ideas Company) оценяват заявките в медийните категории. 
Над 37% повече заявки за участие, добро впечатление на медийното жури и доста по-критичните оценки на творческото жури в първите няколко сесии. Така започва тази година ФАРА - ежегодния рекламен фестивал в Албена. Събитието се провежда за 14-ти пореден път и продължава от 11 до 14 септември.

"Капитал" ще следи гласуването (виж по-долу) и подробности около фестивала на www.capital.bg


Общо 40 рекламни агенции участват във фестивала тази година, а новосъздадената награда Grand Prix е най-отличителната промяна в правилата. За нея може да се състезава всяка подадена заявка, а условието е едно - творческото жури да е единодушно, че рекламата е достатъчно добра, за да участва на международни фестивали за креативност. Ако има такава идея, БАКА ще спонсорира участието й на такъв фестивал, обещават организаторите.

Подкатегориите на Digital - Уебсайтове, микросайтове и мобилни прриложения; Онлайн реклама; Социални медии бяха представени в сряда. В тях има съответно четири, десет и 15 заявки. Творческото жури оцени на първи кръг и 12 радио реклами, които участват в конкурса.

В четвъртък сутринта медийното жури оцени на първи кръг категориите Дигитална кампания и Медийна кампания, със следните предварителни оценки:



Дигитална кампания

Duvamism (агенция Saatchi&Saatchi): 2 да, 8 не
Метро / Заедно на Велинкден (агенция Media Club): 10 не
Heineken - Road to the Final (агенция NEXT-DC): 7 да, 2 не
Отива една жена при лекаря (агенция reforma): 9 да
Семейство Филипови (агенция Saatchi&Saatchi): 9 да
Amstel - Да освободим свободното време (агенция NEXT-DC): 7 да, 2 не

Медийна кампания

Отива една жена при лекаря (агенция reforma): 7 да, 2 не
Паметници (агенция Saatchi&Saatchi): 7 да, 2 не
Pepsi Grand Party Race (BBDO Group / Media Direction OMD): 4 да, 6 не
Песента на ДЗП (агенция New Moment New Ideas Company): 7 да, 2 не
Семейство Филипови (агенция Saatchi&Saatchi): 3 да, 7 не
Само кажи "благодаря" (медиа агенция Mindshare): 6 да, 3 не
ЦиКатридина (медиа агенция Media Club): 10 не
Amstel - Да освободим свободното време (агенция NEXT-DC): 8 да, 1 не
KFC - 199 пилета (агенция Saatchi&Saatchi): 8 не, 1 да
Демоните на Да Винчи (агенция reforma): 7 да, 2 не
Amstel Relaunch 2012 (агенция reforma): 2 да, 7 не
IKEA: искам нова кухня (агенция PHD): 7 не, 2 да
Ценни книжа (агенция Saatchi&Saatchi): 9 да
В името на природата (агенция Mindshare): 7 да, 2 не

Резултатите са от предварителното гласуване на съдиите в медийното и творческото жури. Окончателният списък с преминалите във втори кръг ще стане ясен в събота.

През следващите дни лекции ще изнесат регионалният творчески директор на New Moment New Ideas Company Душан Дракалски, Нир Рефуа от McCann CEE, който ще говори за дигиталната реклама, както и програмният директор на Центъра за образователни инициативи Емил Джасим - за креативността и модерното образование.

Допълнена в 17:00ч

Филм: ТВ реклама и кинореклама (Стоки)
  • Aрома имидж (клиент Aroma Cosmetics; агенция Студио Ентусиазъм) - 9 не
  • Бай Гагньо стил (клиент Handy; агенция DDB) - 5 да, 4 не
  • Боцуняци (клиент Proviti / Veda Bulgarica; агенция noble graphics) - 5 не, 5 да
  • Блек рам уиски (клиент Винпром Пещера; агенция DDB) - 10 не
  • Арома колаген (клиент Aroma Cosmetics; агенция Студио Ентусиазъм) - 10 не
  • Bushmills Brothers (клиент Avendi; агенция Knoway) - 11 не
  • Жорж Ганчев (клиент Handy; агенция DDB) - 6 да, 4 не
  • 1 лев - серия от 3 (клиент Globul; агенция Ogilvy Group) - 3 да, 7 не
  • Кучета и шампанско (клиент Handy; агенция DDB)  - 3 да, 7 не
  • Знам какво не направи миналото лято (клиент Baumax, агенция DMB София) - 11 не
  • Кюфте, Покривка, Тромбон (клиент Britos, агенция DDB) - 6 да, 4 не
  • Лека нощ лузъри (клиент Tymbark, агенция The Smarts) - 10 не
  • Порно, серия от 2 (клиент Handy, агенция DDB) - 5 не, 5 да
  • Leki End (клиент Белла България, агенция The Smarts) - 10 не
  • Споко и дай нататък (клиент Престиж, агенция DDB) - 2 да, 8 не
  • Плочки за всеки дом (клиент KAI Group, агенция Virus Promotion Solution) - 11 не
  • Ханку брат (клиент Handy, агенция DDB) - 5 не, 5 да
  • Сто години правим живота по-сладък (клиент Захарни заводи, агенция All Channels Communication Group) - 11 не
  • Цифровизация (клиент Handy, агенция DDB)  - 9 да, 1 не
 
Филм: ТВ реклама и кинореклама (Услуги)
  • Автокъща (клиент ДСК, агенция noble graphics) - 10 не
  • Бензиностанции еко - любовта има четири гуми (клиент Еко, агенция All Channels) - 11 не
  • Бизнес кредит (клиент UniCreadit, агенция The Smarts) - 11 не
  • Всичко е добре, когато започва добре - серия от 5 (клиент Societe Generale Експресбанк, агенция Havas Worldwide Sofia) - 3 да, 7 не
  • Детектив (клиент Vivacom, агенция New Moment New Ideas Company) - 10 не
  • За всяка картина от твоя ден (клиент Raiffeisen Bank, агенция All Channels) - 11 не
  • Манекени (клиент Сердика Център, агенция Saatchi&Saatchi) - 4 да, 5 не
  • Само кажи "благодаря" (клиент Globul, агенция Ogilvy Group) - 6 да, 4 не
  • Спрбрзпртбтлсккрдт (клиент Unicredit, агенция The Smarts) - 5 да, 5 не
  • Чужди езици - серия: мед, велосипед, розово масло (клиент Българска банка за развитие, агенция Archer Ideas) - 2 да, 9 не
  • Отвъд технологиите (клиент Globul, агенция Ogilvy Group) - 2 да, 8 не

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ваксина срещу комуникационна криза Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

27 мар 2020, 1961 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март)

Рекламните фестивали ФАРА и Cannes Lions се отлагат; Telenor лансира кампания с домашни видеа; Призивите за дистанциране на компаниите и др.

24 мар 2020, 1504 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Сътресения в българската секция на "Дойче веле"

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10