DDB е с най-много номинации за рекламните награди ФАРА 2013

Отличията за рекламни и медийни кампании и агенции ще се присъдят тази вечер в Албена

ФАРА 2013 започна на 11 септември, а тази вечер ще станат ясни победителите в рекламното състезание.
ФАРА 2013 започна на 11 септември, а тази вечер ще станат ясни победителите в рекламното състезание.
ФАРА 2013 започна на 11 септември, а тази вечер ще станат ясни победителите в рекламното състезание.    ©  БАКА
ФАРА 2013 започна на 11 септември, а тази вечер ще станат ясни победителите в рекламното състезание.    ©  БАКА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Агенции с най-много номинации

Творчески категории


DDB - 22 

Ogilvy Group - 20 

noble graphics - 15  

Saatchi&Saatchi - 12

New Moment - 11

The Smarts - 10 

NEXT-DC - 9 

reforma - 9 

Publicis - 7 

Студио Ентусиазъм - 5

All Channels - 2

NRG - 2

Knoway - 2

Four Plus - 1

HAVAS - 1

bWorks - 1

BBDO Group - 1

Медийни категории

NEXT-DC - 6

Saatchi&Saatchi - 5

reforma - 5

New Moment - 4

Mindshare - 4

PHD - 2

BBDO Group / Media Direction - 1

McCann - 1

Metropolis - 1

NRG -1 

noblie graphics - 1

DDB е агенцията с най-много номинации за финала на фестивала за рекламна креативност ФАРА 2013, стана ясно след първия кръг гласуване на творческото жури. От DDB, която стана "Агенция на годината" през 2012 г., са подали подали най-много заявки - 49. От тях 22 отиват на финал в творчески категории тази вечер.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове