DDB е рекламна агенция на 2013 г.

NEXT-DC е отличена за медиа агенция на 14-ия рекламен фестивал ФАРА, а reforma получи наградата Grand Prix

Председател на творческото жури тази година е творческият директор на "Агенция на годината 2012" DDB - Йордан Жечев
Председател на творческото жури тази година е творческият директор на "Агенция на годината 2012" DDB - Йордан Жечев
Председател на творческото жури тази година е творческият директор на "Агенция на годината 2012" DDB - Йордан Жечев    ©  ФАРА
Председател на творческото жури тази година е творческият директор на "Агенция на годината 2012" DDB - Йордан Жечев    ©  ФАРА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

DDB е най-креативната рекламна агенция за изминалите 12 месеца. Това реши творческото жури на рекламния фестивал ФАРА на церемония на 14 септември. Това е второ поредно отличие за DDB, след като миналата година спечели "Агенция на годината" в оспорвана битка с noble graphics.

През 2013 г. агенцията подаде най-много заявки за участие в състезанието - 49. DDB получи и най-много номинации за финала след първия кръг на журиране - 22.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sulio_parvi avatar :-P
    sulio_parvi
    • - 11
    • + 28

    Пълен ташак са тези награди,стават само за България. На бас, че "голямата" ни награда няма да спечели дори и тиквен медал на сериозно състезание....Помпат си самочувствието,напиват се до безпаметство и са доволни от себе си и бездарието си. Но пък и си живуркат добре, щото и БГ клиентите са такива - не знаят какво искат - само, там, да ги гледат и да купуват...Ако бяха едни взискателни клиенти агенция нямаше да остане в БГ. Не ме оборвайте , че има взискателни клиенти -виждал съм ги - правят се на интересни да покажат, че разбират, но нито разбират, нито им дреме, че не разбират щом си получават заплатата и бонусите редовно, а продажбите в БГ не се влияят от рекламата, а от к'ви кинти са останали в джоба след плащането на сметките....

    Нередност?
  • 2
    moriarti avatar :-P
    moriarti
    • - 4
    • + 12

    Ама още ли се провежда тази "седянка"? Създания, които претендират да са творци (а не прости екскрементоотделители), наричат се гордо "рекламисти" (дума, която е свръхлишена от "креативност", душко!) и имат нуждата да идат някъде, където (под светлината на прожекторите) да покажат мурафети, тлъсти телеса и тъжновато остроумие.

    Браво, Гергов!

    Нередност?
  • 3
    cinnabar avatar :-|
    cinnabar
    • - 4
    • + 8

    ДДБ София нещо ми напомнят на Apple :) Преди няколко години бяха бунтари, сега са на път да се "институционализират" (т.е. спряха да изненадват)
    Браво на Next-DC от мене :)

    Нередност?
  • 4
    cinnabar avatar :-|
    cinnabar
    • - 8
    • + 4

    До коментар [#1] от "sulio_parvi": Ох стига хейт, допуснете, че има нужда от място, където "клиентите" да се информират за рекламния пазар накуп. След което могат да изберат - високо или ниско да се прицелят!

    Нередност?
  • 5
    moriarti avatar :-P
    moriarti
    • - 4
    • + 9

    До коментар [#4] от "cinnabar":

    Въх! Ама то (ФЪРКА-ХУРКА) това за клиентите ли го правят? Тоест един вид РЕКЛАМА ЕКСПО с морски привкус, аромат на водка и усещане за козче... Брех! Съм не знаял, начи.

    И стига с тази мантра "Хейт това, хейт онова!". Излиза, че всеки, който не харесва нещо си, трябва да си трае и да бълва захаросани мнения. Поркоа, мон ами?

    Нередност?
  • 6
    neemo12 avatar :-|
    neemo12
    • - 2
    • + 11

    Феноменално е как само ДДБ не ги мързи. Не да създават най-яките реклами (видимо е, че тази година други са по-креативните), а да бъхтат като бесни заявки и да цакат механиката за оценяне. Това наистина заслужава най-малко злато, на този пазар от претенция :) и другите рекламисти продължават да си мислят, че става дума за творчество, хаха

    Нередност?
  • 7
    the_mad_mellon avatar :-|
    the_mad_mellon
    • + 8

    ФАРА е ФАРС!

    Нередност?
  • 8
    zumz avatar :-|
    zumz
    • - 2
    • + 5

    "DDB е най-креативната рекламна агенция за изминалите 12 месеца. Това реши творческото жури..."

    е как така - агенцията "креативна", а журито - "творческо"?

    На български и на други езици се нарича "словоблудство".

    По съдържанието на статията коментиращите преди мен вече са се изказали, съгласен с всичко изказано:)

    Нередност?
  • 9
    gurini avatar :-P
    gurini
    • - 5
    • + 1

    Моля Капитал да си пооправи класацията, noble graphics имат (2 златни, 2 сребърни и 8 (осем) бронзови награди. А хейтърите сте много креативни да знаете, евала, поклон и аман от празнодумство.

    Нередност?
  • 10
    dubmice avatar :-?
    dubmice
    • - 1
    • + 1

    Кой счупи фламингото ????

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал