DDB е рекламна агенция на 2013 г.
NEXT-DC е отличена за медиа агенция на 14-ия рекламен фестивал ФАРА, а reforma получи наградата Grand Prix


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
DDB е най-креативната рекламна агенция за изминалите 12 месеца. Това реши творческото жури на рекламния фестивал ФАРА на церемония на 14 септември. Това е второ поредно отличие за DDB, след като миналата година спечели "Агенция на годината" в оспорвана битка с noble graphics.
През 2013 г. агенцията подаде най-много заявки за участие в състезанието - 49. DDB получи и най-много номинации за финала след първия кръг на журиране - 22.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
11 коментара
Пълен ташак са тези награди,стават само за България. На бас, че "голямата" ни награда няма да спечели дори и тиквен медал на сериозно състезание....Помпат си самочувствието,напиват се до безпаметство и са доволни от себе си и бездарието си. Но пък и си живуркат добре, щото и БГ клиентите са такива - не знаят какво искат - само, там, да ги гледат и да купуват...Ако бяха едни взискателни клиенти агенция нямаше да остане в БГ. Не ме оборвайте , че има взискателни клиенти -виждал съм ги - правят се на интересни да покажат, че разбират, но нито разбират, нито им дреме, че не разбират щом си получават заплатата и бонусите редовно, а продажбите в БГ не се влияят от рекламата, а от к'ви кинти са останали в джоба след плащането на сметките....
Ама още ли се провежда тази "седянка"? Създания, които претендират да са творци (а не прости екскрементоотделители), наричат се гордо "рекламисти" (дума, която е свръхлишена от "креативност", душко!) и имат нуждата да идат някъде, където (под светлината на прожекторите) да покажат мурафети, тлъсти телеса и тъжновато остроумие.
Браво, Гергов!
ДДБ София нещо ми напомнят на Apple :) Преди няколко години бяха бунтари, сега са на път да се "институционализират" (т.е. спряха да изненадват)
Браво на Next-DC от мене :)
До коментар [#1] от "sulio_parvi": Ох стига хейт, допуснете, че има нужда от място, където "клиентите" да се информират за рекламния пазар накуп. След което могат да изберат - високо или ниско да се прицелят!
До коментар [#4] от "cinnabar":
Въх! Ама то (ФЪРКА-ХУРКА) това за клиентите ли го правят? Тоест един вид РЕКЛАМА ЕКСПО с морски привкус, аромат на водка и усещане за козче... Брех! Съм не знаял, начи.
И стига с тази мантра "Хейт това, хейт онова!". Излиза, че всеки, който не харесва нещо си, трябва да си трае и да бълва захаросани мнения. Поркоа, мон ами?
Феноменално е как само ДДБ не ги мързи. Не да създават най-яките реклами (видимо е, че тази година други са по-креативните), а да бъхтат като бесни заявки и да цакат механиката за оценяне. Това наистина заслужава най-малко злато, на този пазар от претенция :) и другите рекламисти продължават да си мислят, че става дума за творчество, хаха
ФАРА е ФАРС!
"DDB е най-креативната рекламна агенция за изминалите 12 месеца. Това реши творческото жури..."
е как така - агенцията "креативна", а журито - "творческо"?
На български и на други езици се нарича "словоблудство".
По съдържанието на статията коментиращите преди мен вече са се изказали, съгласен с всичко изказано:)
Моля Капитал да си пооправи класацията, noble graphics имат (2 златни, 2 сребърни и 8 (осем) бронзови награди. А хейтърите сте много креативни да знаете, евала, поклон и аман от празнодумство.
Кой счупи фламингото ????
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход