150 идеи за лого на оперативните програми
Следващият програмен период ще търси обща идентичност в море от проекти


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Миглена Велякова - МТИТС
Светла Томова - МТСП
Диляна Микова - МИЕ
Галя Гергиева - МОН
Луиза Бусевска - МФ
Емилия Герджикова - МС
Станислава Колева - МС
Милена Виденова - МС
Владимир Младенов - МС
Снежана Тодорова - СБЖ
Светлин Балезов - СБХ
Георги Любенов - БНТ
Александър Дурчев - БАПРА
Борил Караиванов - Българска Уеб Асоциация
Общо 150 проекта участват в конкурса за единно лого на европейските програми за следващия програмен период. На представянето им днес, вицепремиерът Зинаида Златанова, която отговаря за еврофондовете, отчете като успешен този формат на съревнование, въпреки първоначалното си притеснение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
Първият бива,четвъртият е много соц.
Що само 20 000 лева? Миро Найденов наля стотици хиляди във фирмата на любовницата си, и пак постигна мижав успех. Тия какво очакват да се случи с 20 бона :-))))
По-сериозно по темата, за какво изобщо да има лого? Това ще подобри ли усвояването, ще намали ли корупцията сред администрацията, ще улесни ли процедурите?
20 хил. тук, 20 хил. там.. и парите не отиват по предназначение.
И става като с бежанците - 30 милиона изядени от чиновниците.. и парите не стигат за бежанците.
Повечето слогани звучат като изтъркани соц клишета.
Поне да си ги бяха прегледали и за правописни грешки! Второто лого на първия ред - после ще стане като със Скалистите планини на Нова Година!
Когато обявява такъв конкурс, не могат ли да споменат специфичните изисквания за едно лого? Като например, че трябва да има черно-бял вариант, че трябва да може да се отпечатва на всевъзможни устройства (лазерни, мастилоструйни принтери, ситопечат и т.н.) без видимо спадане на качеството, че това изискване веднага изключва прекалено тънки линии, също преливки, сенки и т.н. Че трябва ясно да се разпознава, когато е малко (примерно на бланки). Че трябва да е просто и ясно, за да бъде запомнено. Че слоганът е нещо отделно и не е част от логото. Общо взето - каквото са поискали, това са получили.
Хубаво е кандидатите в такива конкурси преди това да научат елементарни неща като например как се пишат думи от сорта на раЗтеж.
Иначе е нормално в един свободен конкурс да има и солидно количество глупави предложения, но пък така е по-голям шансът да се намери шедьовър, отколкото ако е затворен конкурс за две-три агенции. От тези предложения според мен само едно е с хубава идея, която те грабва, но задължително трябва да се преработи- цветово, както и да му се смени слогана.
Иначе не мисля, че има кой знае какво значение какво ще е логото на европрограмите. Далеч по-важно е логото за туризма, което видяхме какъв боклук беше, особено пък за милионите, които струваше.
Този конкурс и резултатите на кандидатите са отражение на българската графична и дизайн култура. С две думи тук не присъства нито едно лого,което може да се каже, че става ...
Интересно, 1983 г. ли е бил конкурса?
Чист соц си прозира във всяко едно от представените.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.