Милион за реклама на земеделски фонд
Консорцуимът "ПРСР гарант" ще популяризира гаранционната схема към ПРСР десет месеца след започването й


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Министерството на земеделието и храните (МЗХ) ще даде още 1.1 млн. лв. за реклама, а фирмата за това е избрана, показва регистърът на обществените поръчки. Причината този път е популяризирането на гаранционния фонд по Програмата за развитие на селските райони (ПРСР). С това ще се заеме обедитението "ПРСР гарант", което включва "Грейн адвъртайзинг" на члена на борда на директорите на в. "Стандарт" Мартин Батков (70%) и "Мастър Пи Ар" ЕАД на 26-годишната Деяна Петрова (30%), става ясно от публикуваното на 3 октомври обявление.
Гаранционната схема тръгна през януари, но не върви с особен успех. Целта й е да облекчи земеделските производители с вече одобрени проекти по три от мерките по ПРСР. За целта МЗХ отдели 240 млн. лв. в специален гаранционен фонд. Към края на септември 2013 г. обаче усвоените средства бяха едва 10% и министерството тръгна да връща 100 млн. лв. обратно към ПРСР. Сега, на десетия месец от началото на схемата, министерството най-накрая избра на кого да даде над милион лева за популяризиране на инструмента. ПРСР е има най-голям бюджет за реклама - общо 36 млн. лв. за програмния период. За шестте години до края на 2012 г. от министерството използваха едва 18 млн. лв., а още толкова останаха за разпределяне за тази година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Защо бързат толкова? Можеха да изчакат да се затворят мерките, да им дадат един милион, понеже са затворени мерките няма да има нужда да рекламират и просто си прибират парите.
Сега щели да рекламират и прочутата цифровизация, явно това е добър начин да се наливат пари в правилните медии. То и от разговорите на Бойко с Миро Мазния изтече някаква подобна информация.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.