Ефирен ръст

Според статистиката тв рекламният пазар расте със 17%, но всъщност картината не е толкова оптимистична

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Когато в началото на септември започна новият телевизионен сезон, бързият анализ на програмните схеми на националните канали и данните на агенция GARB, която мери зрителския интерес, показа, че сериалите отново ще играят ключова роля за привличане на аудитория и генериране на рекламни приходи. На първо място остават турските, следвани от българските. Веднага след тях са риалити шоутата и музикалните формати. В топ 50 на най-гледаните предавания за изминалия месец влизат още новините и спортните предавания. Телевизиите по традиция инвестираха предимно в изброените типове програми с надеждата да задържат повече зрители пред телевизора, като им предложат ново и интересно програмно съдържание. 

В стремежа си да запалят интереса на аудиторията bTV изпрати популярни екранни лица чак в Африка и продължи сезоните на сериалите си. Nova отново инвестира във воайорския Big Brother и музикалния формат X Factor. Най-силна карта през есенния сезон на БНТ пък е сериалът "Четвъртата власт". TV7 също заложи на поредица показваща телевизионното задкулисие - "Sex, лъжи и телевизия" и нов сезон на "Великолепният век". Това, разбира се, не са единствените проекти на каналите, но се очаква това да са основните генератори на висок рейтинг.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал