Гъвкавият танц на медиа агенциите

Конкуренцията между фирмите, които продават и планират реклама, се засилва

Оценките на медиашопа "Пиеро 97" за рекламния пазар през 2012г. далеч не бяха оптимистични. Прогнозите на медиа агенциите за догодина са раздвоени между спад и запазване на нивата.
Оценките на медиашопа "Пиеро 97" за рекламния пазар през 2012г. далеч не бяха оптимистични. Прогнозите на медиа агенциите за догодина са раздвоени между спад и запазване на нивата.
Оценките на медиашопа "Пиеро 97" за рекламния пазар през 2012г. далеч не бяха оптимистични. Прогнозите на медиа агенциите за догодина са раздвоени между спад и запазване на нивата.    ©  Надежда Чипева
Оценките на медиашопа "Пиеро 97" за рекламния пазар през 2012г. далеч не бяха оптимистични. Прогнозите на медиа агенциите за догодина са раздвоени между спад и запазване на нивата.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

753

млн.лв. са общо брутните инвестиции в реклама от началото на годината, които са разпределили медия агенциите. Данните са на Be Media Consultant

"Ние вече сме в 2014 г." Така отговарят медия агенциите, когато в средата на октомври ги питаме какви са очакванията им до края на тази година. Спете спокойно, потребители, повечето коледни промоции са вече измислени. Tърговците са решили с какво ще изкушават купувачите в най-силния търговски период. A медия агенциите са ги убедили, че посланията им са възможно най-ефективно разпределени в телевизионния праймтайм, първите вестникарски страници или най-посещаваните сайтове в интернет. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал