Собственикът на bTV Media Group с "неприемливи" финансови резултати

Българското подразделение на CME се развива положително, показва отчетът на компанията за последното тримесечие

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Компанията собственик на bTV Media Group регистрира поредно тримесечие със спадащи финансови резултати. Нетните приходи на медийната група Central European Media Enterprises (CME) за периода  юни - септември са намалели с 4.3 млн. долара (3%), а за деветте месеца от началото на годината - с над 65 млн. долара (12.6%). Това показват отчетите, публикувани на официалния сайт на компанията.

Обратно на тенденцията в повечето държави, където оперира, българското подразделение на компанията е увеличило приходите си за тримесечието с 18.5%, или почти 2.8 млн. долара (4 млн. лв.). Така на практика за този период bTV Media Group е успяла да навакса не толкова добрите си резултати за полугодието. bTV Media Group регистрира и 220% ръст на оперативната печалба преди обезценки и амортизации (OIBDA) за третото тримесечие (но при доста ниска база - 0.5 млн. долара за същия период на миналата година). От групата на bTV отказаха да коментират резултатите, както и настъпилите и предстоящи структурни промени в компанията.  


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове