Изстрел без ехо
Единствено "Нова тв" вижда негативните аргументи в одита на пийпълметричната система
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако рейтингът е валутата на телевизиите, то тези дни пазарът се бори да запази нейната стабилност. Съмненията за достоверност на данните за гледаемостта в България започват още от първите години на частните канали. През последните няколко месеца обаче основните потребители на тези данни (телевизии, рекламодатели и рекламни агенции) се съгласиха да проверят доколко адекватни са те. Потребителите на пийпълметрични данни за телевизионната аудитория (КППДТА – за по кратко Потребителски комитет) поръчаха одит на пийпълметричната система на GARB. Задачата беше поверена на френската компания CESP, а кулминацията беше през изминалата седмица, когато излязоха данните от проучването. "Нова броудкастинг груп" (която е участник в комитета, но не и в одита) първа се опита да осветли резултатите - и най-вече негативните изводи на одитора за работата на GARB.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове