С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 18 ное 2013, 14:18, 9239 прочитания

All Channels ще прави рекламната кампания на "София тех парк"

Комуникацията на технологичния парк за две години ще струва половин милион лева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Сдружението  "Ол Ченълс-Беневент" ще се грижи за рекламната комуникация на все още непостроения "София тех парк." Това става ясно от проверка на "Капитал" в европейския регистър за обществени поръчки. Консорциумът, който спечели проекта за почти 490 хил.лв., включва All Channels Communication Group и "Беневент" ООД. Бюджетът на проекта е осигурен от Оперативна програма "Конкурентоспособност". 

Конкурсът за рекламна агенция на специално създадената държавна проектна компания "София тех парк" тръгна през юни 2013г. В поръчката участваха общо седем агенции. Техническото предложение на участниците трябваше да вземе превес над предложената цена (в съотношение 60 към 40). В крайна сметка обединението "Ол Ченълс-Беневент" печели с цена с 86 хил. лв. по-малко от прогнозната стойност. 


"Нашият партньор има специфична експертиза и релевантен опит," обясни пред "Капитал" управляващият директор на All Channels Communication Group Александър Дурчев. Неговата рекламна агенция предоставя пълно рекламно и PR обслужване, но в случая е избрала да кандидатства за проекта в консорциум. 

Останалите шест участника в рекламния конкурс са компании, които често се конкурират помежду си за бизнес с държавата: "МАГ Адвъртайзинг" (на Красен Кралев), "РА Крес" (на Красимир Гергов), "Бранд ню айдиъс" (собственост на "Химимпорт") , ДЗЗД "Тема нюз - Медиа продукт", Publicis. Впечатление в списъка прави агенцията "Рекламен маркет", която не е активно споменавано име на пазара на реклама с корпоративни клиенти. Агенцията е собственост на Румяна Панева-Чамова и е участвала в няколко обществени поръчки за реклама, като например "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса в МТИТС чрез развитие на електронното управление в областта на пространствените данни и услуги" и "Интегриран план за градско възстановяване и развитие - гр. Бургас," показва Информационната система за управление на структурните инструменти на ЕС. 

Задачи за две години

Първоначално научно-технологичният парк се нуждае от "креативна платформа за комуникация" и рекламна стратегия, се вижда от описанието на поръчката. За целта агенцията ще трябва да анализира целевите групи на Парка и международния опит на подобни организации. В първият списък от дейности влизат и PR публикации, както и разработка на визуален бранд. 



Втората част от двугодишния проект включва традиционните за такъв тип поръчки свръхконкретни задания. "София тех парк" ще има нужда от луксозен каталог, DVD филм за парка, рекламни брошури и офис материали, тениски, бейзболни шапки и текстилни чанти. 

"Миналата седмица подписахме договора, а другата седмица ще представим екипа си за проекта," коментира още Александър Дурчев. По думите му проектът за комуникация на технологичния парк закъснява малко спрямо първоначалния график, но рекламната агенция започва работа веднага. 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3208 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 11 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 9677 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Изкуствен интернет интелект

Автоматизираното купуване на онлайн реклама идва и на българския пазар, но с няколко "но"

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг