All Channels ще прави рекламната кампания на "София тех парк"
Комуникацията на технологичния парк за две години ще струва половин милион лева
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Сдружението "Ол Ченълс-Беневент" ще се грижи за рекламната комуникация на все още непостроения "София тех парк." Това става ясно от проверка на "Капитал" в европейския регистър за обществени поръчки. Консорциумът, който спечели проекта за почти 490 хил.лв., включва All Channels Communication Group и "Беневент" ООД. Бюджетът на проекта е осигурен от Оперативна програма "Конкурентоспособност".
Конкурсът за рекламна агенция на специално създадената държавна проектна компания "София тех парк" тръгна през юни 2013г. В поръчката участваха общо седем агенции. Техническото предложение на участниците трябваше да вземе превес над предложената цена (в съотношение 60 към 40). В крайна сметка обединението "Ол Ченълс-Беневент" печели с цена с 86 хил. лв. по-малко от прогнозната стойност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Бейзболни шапки?
Аз все още не разбирам, защо е нужно да се строи този технологичен парк - в София е препълнено от празни офиси, огромни..от входа на София на Цариградско шосе, новите молове имат огромни офис пространства, по бул. България също е пълно и всички изглеждат сякаш се разхождаш из Готъм.
За да се похарчат едни пари, явно...
Колко големи обществени поръчки минаха докато са на влас другарите? #ОСТАВКА
Рибата е в морето, но тиганът е приготвен.
Да ви призная, интересува ме само частта техно парка да се изгради, защото България има нужда от една крачка напред.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.