Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 18 ное 2013, 14:18, 9695 прочитания

All Channels ще прави рекламната кампания на "София тех парк"

Комуникацията на технологичния парк за две години ще струва половин милион лева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Сдружението  "Ол Ченълс-Беневент" ще се грижи за рекламната комуникация на все още непостроения "София тех парк." Това става ясно от проверка на "Капитал" в европейския регистър за обществени поръчки. Консорциумът, който спечели проекта за почти 490 хил.лв., включва All Channels Communication Group и "Беневент" ООД. Бюджетът на проекта е осигурен от Оперативна програма "Конкурентоспособност". 

Конкурсът за рекламна агенция на специално създадената държавна проектна компания "София тех парк" тръгна през юни 2013г. В поръчката участваха общо седем агенции. Техническото предложение на участниците трябваше да вземе превес над предложената цена (в съотношение 60 към 40). В крайна сметка обединението "Ол Ченълс-Беневент" печели с цена с 86 хил. лв. по-малко от прогнозната стойност. 


"Нашият партньор има специфична експертиза и релевантен опит," обясни пред "Капитал" управляващият директор на All Channels Communication Group Александър Дурчев. Неговата рекламна агенция предоставя пълно рекламно и PR обслужване, но в случая е избрала да кандидатства за проекта в консорциум. 

Останалите шест участника в рекламния конкурс са компании, които често се конкурират помежду си за бизнес с държавата: "МАГ Адвъртайзинг" (на Красен Кралев), "РА Крес" (на Красимир Гергов), "Бранд ню айдиъс" (собственост на "Химимпорт") , ДЗЗД "Тема нюз - Медиа продукт", Publicis. Впечатление в списъка прави агенцията "Рекламен маркет", която не е активно споменавано име на пазара на реклама с корпоративни клиенти. Агенцията е собственост на Румяна Панева-Чамова и е участвала в няколко обществени поръчки за реклама, като например "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса в МТИТС чрез развитие на електронното управление в областта на пространствените данни и услуги" и "Интегриран план за градско възстановяване и развитие - гр. Бургас," показва Информационната система за управление на структурните инструменти на ЕС. 

Задачи за две години

Първоначално научно-технологичният парк се нуждае от "креативна платформа за комуникация" и рекламна стратегия, се вижда от описанието на поръчката. За целта агенцията ще трябва да анализира целевите групи на Парка и международния опит на подобни организации. В първият списък от дейности влизат и PR публикации, както и разработка на визуален бранд. 



Втората част от двугодишния проект включва традиционните за такъв тип поръчки свръхконкретни задания. "София тех парк" ще има нужда от луксозен каталог, DVD филм за парка, рекламни брошури и офис материали, тениски, бейзболни шапки и текстилни чанти. 

"Миналата седмица подписахме договора, а другата седмица ще представим екипа си за проекта," коментира още Александър Дурчев. По думите му проектът за комуникация на технологичния парк закъснява малко спрямо първоначалния график, но рекламната агенция започва работа веднага. 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 215 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1372 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Изкуствен интернет интелект

Автоматизираното купуване на онлайн реклама идва и на българския пазар, но с няколко "но"

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10