"Мтел" + другите

Маркетинг директорът Андреас Елснер за новата рекламна кампания и оценката на ребрандинга на най-големият телеком

Елснер смята, че брандовете могат да се подхранват взаимно.
Елснер смята, че брандовете могат да се подхранват взаимно.
Елснер смята, че брандовете могат да се подхранват взаимно.    ©  Велко Ангелов
Елснер смята, че брандовете могат да се подхранват взаимно.    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

 

Профил

Андреас Елснер е работил в Unilever, Mobilkom Австрия, VIP Mobile Сърбия и А1 Telekom Австрия, преди да се присъедини към "Мобилтел" през март 2012г.  

Той има Executive MBA диплома от Sales Manager Academy във Виена. Преминал е следдипломна квалификация по "Мениджмънт на рекламата и продажбите" в Икономическия университет във Виена. Също така притежава диплома за химик-инженер от Academy of Technical Chemistry, Виена. 

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
25 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rage_against avatar :-|
    Rage Against
    • - 5
    • + 40

    тоя Елснер е абсолютен книжен мишок.

    поредният некадърник, който ще доведе маркетинговата стратегия на Мтел до патова ситуация и като го "повишат" в Туркменистан, ще плаче във Фейсбук, че българите са смотани, не разбират от реклама, не разбират от маркетинг и стратегии и изобщо не разбират защо трябва да "купуват" реклама с кученца, валсове, радецки и т.н.

    П.П. австрийците за Германия са като македонците за България :)

    Нередност?
  • 3
    karatista avatar :-|
    karatista
    • + 18

    "кампаниите с весели, усмихнати, танцуващи хора работят много добре, а тук почти не се забелязват" не знам какво е гледал, но Глобул са такива от 1+ год:)

    Нередност?
  • 4
    troika avatar :-|
    troi
    • + 31

    От 13г. съм клиент на Мтел и доскоро се заблуждавах, че така и ще остана с тях. Вече решихме, че се преместваме, най-вероятно при Глобул (Теленор). Не ме притесняваха сумите по сметките, плащал съм си за добър сервиз, винаги имаше кой да ми обърне внимание, познавахме се със служителите доста добре и правеха каквото може за мене. Проблема е, че напоследък ми скъсаха нервите. В офиса който се занимава с корпоративните клиенти са съкратили може би повече от половината служители. Човека който отговаря за нас ни го смениха 5 пъти за последната година. Както и да е това, обаче, тоя последния не върши никаква работа. Като черна дупка е. Какво да се оплаквам от него, като и другите останали са същите и полза няма. Ние правим оборот от около 30,000 лв на година за мобилни услуги, не сме големи потребители, но след броени месеци изтича договора ни и ще ги получи някой друг. Случая е много поучителен как се гони лоялен клиент.

    Нередност?
  • 5
    z_zafirov avatar :-?
    The_Curious
    • + 24

    Неадекватните меринджейчета на Ментел, колкото и да се пънат с разни рекламни и ребрандинг кампании, до като не си оправят цялостната политика, няма да променят посоката на тенденцията да губят клиенти. В момента се крепят на няколко големи фирми и дългосрочни договори с държавния сектор. А след това...?

    Нередност?
  • 6
    z_zafirov avatar :-|
    The_Curious
    • + 13

    До коментар [#4] от "troika":

    При мен беше аналгочина ситуацията, просто 2008 г. не издържах и съм горд клиент на глобулци. Не, че и те нямат проблеми, но на мен ми е по-удобно така, от колкото да си късам нервите с Мтел.

    Нередност?
  • 7
    g.e.m. avatar :-P
    ГЕМ
    • + 9

    Не им е лесно на Ментел да се върнат там, където бяха... А кой е виновен, че се издъниха с гръм и трясък и какво му направиха на този? Май нищо, та затова заслужават да са там, където са в момента, т.е. на дъното...

    Нередност?
  • 9
    geoimg avatar :-(
    Geoimg
    • + 6

    Маркетингови лисицо-хиени!?

    Нередност?
  • 10
    cai37319104 avatar :-|
    Sashka Panayotova
    • - 1
    • + 13

    Каквато и да е рекламната им стратегия, явно не дава голям резултат.От три дни вече не съм техен клиент.: ) Некоректността към клиента е патент на Мтел.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал