Двоен стандарт

Телевизионният пазар отново ще купува данни от две рейтингови агенции ГАРБ и "Медиарисърч"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От всичко по две и на всяко действие - контрадействие. Под тези зависимости измина старата година, под техен знак започва и новата. Двойният стандарт ще дава своя отпечатък и върху рекламодатели и телевизии.

От началото на 2014 г. рекламният и медийният пазар отново ще се съобразяват и ще купуват данни за рейтингите от две агенции - ГАРБ и Mediaresearch.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове