Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 3 яну 2014, 15:27, 8315 прочитания

Двоен стандарт

Телевизионният пазар отново ще купува данни от две рейтингови агенции ГАРБ и "Медиарисърч"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация



От всичко по две и на всяко действие - контрадействие. Под тези зависимости измина старата година, под техен знак започва и новата. Двойният стандарт ще дава своя отпечатък и върху рекламодатели и телевизии.

От началото на 2014 г. рекламният и медийният пазар отново ще се съобразяват и ще купуват данни за рейтингите от две агенции - ГАРБ и Mediaresearch.


Чешката пийпълметрична компания Mediaresearch обяви още в края на миналата година, че националният й панел за измерване на зрителския интерес вече е напълно изграден. Тя вече се налага като втората агенция след ГАРБ, която ще доставя данни за гледаемостта на телевизионните канали.

Подобна ситуация не е новост за пазара. Преди няколко години отново работеха две рейтингови агенции - "ТВ план/ТНС" и ГАРБ. И в крайна сметка втората придоби първата. Коя от сега действащите системи ще бъде припозната от бизнеса е въпрос на време и доказване.

Според медия директора на Argent Симона Тенчева рано или късно по-качествената услуга, включваща по-прецизни и подробни данни, доставяни възможно най-експедитивно, ще бъде предпочетена от бизнеса. Тя уточни, че приоритет на агенцията винаги е бил да осигури най-качествената услуга за клиентите на агенцията. "Наличието на надеждни алтернативни източници на информация е от особено значение, ние ползваме данните на MediaResearch Bulgaria от началото на юни 2013 и имаме намерение да продължим партньорството си, стига офертата им за 2014 да бъде приемлива за нас", каза Тенчева.



В началото на годината предстои Комитетът на потребителите на пийпълметрични данни* (рекламодатели, рекламни агенции и медии) да си избере нова техническа комисия. Първата й задача ще бъде детайлно да разгледа препоръките на френската компания CESP, която извърши одита на системата на ГАРБ. От нея се очаква да даде препоръки и да изготви план с конкретни действия за подобряване на пийпълметричния панел.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ваксина срещу комуникационна криза Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

27 мар 2020, 1866 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 март)

Рекламните фестивали ФАРА и Cannes Lions се отлагат; Telenor лансира кампания с домашни видеа; Призивите за дистанциране на компаниите и др.

24 мар 2020, 1477 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Средства за масова дезинформация

Благодарение на общото недоверие към медиите и с помощта на фалшиви Facebook профили, 2013г. беше плодородна за имитациите на новинарски сайтове

Още от Капитал
Колко ще продължи?

Има различни сценарии за край на здравната криза, всички с не особено далечен хоризонт

Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

Битката за икономиката също е битка за живот

Какво предприемат държавите в Европа и какво може да направи България

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10