Седмични новини за маркетинг и реклама
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама

Седмични новини за маркетинг и реклама

Мария Манолова
8405 прочитания

В новата седмична рубрика на "Капитал Daily" ще събираме всички най-важни кратки новини от седмицата за рекламните агенции и маркетинг специалистите. 

Дигиталната агенция Ilyan.com подготвя офис в Румъния

Илиян Ковачев и Георги Малчев от ilyan.com
Фотограф: Надежда Чипева

Ilyan.com ще отвори свой клон в Букурещ, съобщиха от дигиталната агенция за "Капитал". Румънското звено ще започне да работи през второто тримесечие на 2014 г. В момента мениджъри на компанията подготвят процеса. Там агенцията ще се управлява от подготвени в София специалисти, но за позиции като "мениджър бизнес развитие" от агенцията ще търсят местни професионалисти. Решението от ilyan.com да отворят нов офис идва, след като преди девет месеца Danone - Румъния, кани агенцията да приложи подхода и механиките, които реализира за Danone - България. "Ilyan.com е ексклузивната дигитална агенция на Danone - България, и поканата дойде на база на доброто сътрудничество и постигнатите резултати", коментират от агенцията. "Резултатите от тези кампании надхвърлят с десетки проценти тези от предходни дигитални активности на компанията", казват още от ilyan.com. С откриването на новия офис клоновете на ilyan.com стават три - в София, Лондон и Букурещ. "Агенцията вижда потенциал в прилагането на добрите практики в дигиталния свят на регионално ниво, за което свидетелстват и проектите ни от последните месеци с Avon - Албания, и "Данон - Русия", довършват от агенцията.

"Медия синерджи" спечели обществена поръчка за реклама за 100 хил. лв. 

Нова обществена поръчка за "изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали" тръгва в община Казанлък. Изпълнител е регистрираната в София "Медия синерджи" ООД на Николай Иванов и Цветан Чобанов. Срещу 116 хил. лв. агенцията ще прави печатни материали, интернет реклама и "дейности по информиране, публичност и визуална идентификация" на проекта "Долината на розите и тракийските царе". Сумата е осигурена от ОП "Регионално развитие". Общият бюджет на проекта за развитие на регионалния туристически продукт е малко под 500 хил. лв. 

The Smarts отново ще работят за "Престиж"

След двегодишна пауза един от големите български производители на захарни изделия – "Престиж", отново работи с агенция The Smarts. Рекламният екип има за задача да представи нов продукт - сухата паста "Супер Чък". Продуктът е в магазинната мрежа от скоро, а за да покаже неговите хранителни и вкусови качества, The Smarts измислят "героя Чък срещу лошото настроение". Телевизионният клип е построен около супергероя, който "знае какво е нужно, за да се победи лошото настроение на децата, като заедно с това знае и как да усмихне майките". През годините екипът на The Smarts е работил по няколко кампании за "Престиж".

Saatchi & Saatchi пуснаха нова рекламна кампания на "Загорка" 

Кадър от новата кампания на "Загорка"

От седмица в телевизионния ефир тръгна новата рекламна кампания на "Загорка". Клиповете са на рекламната агенция на бирения бранд - Saatchi&Saatchi - София. Двете компании започнаха да работят заедно в средата на 2013 г. Творческата концепция на бранда е "Време е нещо специално". "Тази година потребителите вече очакват, че когато отворят бутилка "Загорка", става нещо не толкова обикновено и затова сами преценяват кога и как да го направят", обясняват новата кампания от Saatchi. Активностите започват с няколко клипа, които са режисирани от испанеца Албер Сагуер. Kампанията ще се развие и в други канали. Целта е да показва неочакваните моменти, които се случват, когато отвориш бирата, допълват от агенцията. През 2013 г. "Загорка" АД взе наградата "рекламодател на годината" заради маркетинг активностите "Да освободим свободното време" и  Road to the Final около брандовете Amstel и Heineken (които бяха реализирани от агенция NEXT - DC). През 2012г. пък Saatchi & Saatchi направиха рекламна кампания за въображаемия бирен бранд "Лобош", за да "прекъснат омагьосания кръг, в който компаниите избират агенции, които вече имат богат опит в рекламирането на бира".

Сайтовете sportni.bg и gong.bg се обединяват от 10 март

Доскоро конкурентните уебсайтове за спорт gong.bg и sportni.bg се сливат. На 10 март екипите и информационните потоци се обединяват, а работата им ще бъде достъпна на адрес gong.bg. Собствениците от "Нова броудкастинг груп" (която през 2014 г. се сля с "Дарик нюз", а преди това под шапката й влезе и "Нетинфо") обещават, че на обновения и подсилен спортен сайт ще има новини за по-широк спектър от спортове, повече коментари, нови рубрики и богато видеосъдържание. "Сериозен фокус Gong.bg ще постави върху видеосъдържанието, където активно ще си сътрудничи с екипа на Nova Sport," коментират още от медийната компания.

В новата седмична рубрика на "Капитал Daily" ще събираме всички най-важни кратки новини от седмицата за рекламните агенции и маркетинг специалистите. 


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

5 коментара
  • 1
    villiger avatar :-|

    Браво на Гонг.бг, че се разширяват, само тях следя от чисто спортните сайтове, и дано се развиват добре. :)

  • 2
    raimond avatar :-?
    Meister Eckhart



    В България няма списание за маркетинг.
    Икономедия, защо не направите едно специализирано издание за маркетинг?

  • 3
    nefertiti_egipt avatar :-(
    Нефертити

    Само ако можеше да не съществува тази досадна реклама... :)

  • 4
    zvemitev avatar :-|
    zvemitev

    @Капитал

    Рубриката е за маркетинг и реклама на агенции за маркетинг и реклама или е за Маркетинг и реклама? Защото първата ви новина би навела на мисълта, че е за първото. ;)

  • 5
    kristianb avatar :-|
    kristianb

    Хубаво, ама не съвсем. Мишка да е маскот на хранителен продукт не е много ок. Хората не дават на децата си сухи пасти за да им оправят настроението, а за да закусят. Много смукана от пръстите концепция без никаква мисъл или consumer insight. Има ли смисъл да споменавам, че това втори супергерой измислен от българска рекламна агенция за детски продукти. А за името му въобще няма да коментирам. Половината деца няма да могат да го произнесат дори.

    Публикувано през m.capital.bg


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK