Новият брой: Накъде след вота
Close

"IAB България": Пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

Банерите продължават да са с най-голям дял в приходите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пазарът на интернет реклама се е свил със седем процента през 2013 г., стана ясно на ежегодната конференция на дигиталния бизнес - IAB Forum 2014. Данните обхващат 22 интернет медии и агенции. Събитието се организира от "Interactive Advertising Bureau България" и има за цел да отчете как се е развивал секторът на интернет рекламата през изминалата година, както и тенденциите за развитие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sv. avatar :-|
    sv.

    Поправете си бюджетите в таблицата с топ 20 рекламодатели. Очевидно 26.09.2014 г. е 26,09%, 25.09.2014 г. е 25,09% и т.н.

    Нередност?
  • 2
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic

    Балонът започва да издиша

    Нередност?
Нов коментар