"IAB България": Пазарът на интернет реклама се е свил със 7%
Банерите продължават да са с най-голям дял в приходите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Пазарът на интернет реклама се е свил със седем процента през 2013 г., стана ясно на ежегодната конференция на дигиталния бизнес - IAB Forum 2014. Данните обхващат 22 интернет медии и агенции. Събитието се организира от "Interactive Advertising Bureau България" и има за цел да отчете как се е развивал секторът на интернет рекламата през изминалата година, както и тенденциите за развитие.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Поправете си бюджетите в таблицата с топ 20 рекламодатели. Очевидно 26.09.2014 г. е 26,09%, 25.09.2014 г. е 25,09% и т.н.
Балонът започва да издиша
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.