Нова рекламна агенция в орбитата на "Булгартабак"

На пазара има нова рекламна агенция, а собствениците са германски рекламист и свързано с цигарената група дружество

През 2012 г. цигареният холдинг е инвестирал малко над 600 хил. лв. за реклама в печатни медии и билбордове.
През 2012 г. цигареният холдинг е инвестирал малко над 600 хил. лв. за реклама в печатни медии и билбордове.    ©  Георги Кожухаров
През 2012 г. цигареният холдинг е инвестирал малко над 600 хил. лв. за реклама в печатни медии и билбордове.
През 2012 г. цигареният холдинг е инвестирал малко над 600 хил. лв. за реклама в печатни медии и билбордове.    ©  Георги Кожухаров

В орбитата на цигарения гигант "Булгартабак" вече гравитира нова рекламна агенция. "Сода комюникейшънс" е регистрирана в първите дни на 2014 г., а собствеността е поделена между "Дореко комерс" (60%) и германеца Мартин Зееле (40%). Според Търговския регистър агенцията ще се занимава с рекламна дейност, брандинг и дизайн на опаковки.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


10 коментара
  • 1
    josselyn.st avatar :-|
    Joss

    "Според източници на пазара реална смяна на собствеността на "Булгартабак" няма" - стига с тези измислици. Разбира се, че има смяна на собствеността. Не си измисляйте, че имате някакви източници. Щом не може да посочите с имена, по-добре нищо не пишете. Не разбирам с какво ви е толкова трън в очите кой държи собствеността на "Булгартабак". Като му дойде времето ще стане ясно за всички. Може дори собственикът да даде интервю за Капитал.

  • 2
    kolyo. avatar :-|
    kolyo.

    Как не ви омръзна все едно да въртите? Извинявам се, нещо друго не се ли случва в милата ни държава, не мислите ли, че е малко прекалено , все едно и също поднесено по-малко по-различен начин. А може би собственикът на Капиталистите и Икономедистите се стреми, по някакъв начин да се докопа до холдинга, като знам какви мераци имаше преди за държавните пари, след това стана за още куп неща. Но както и да е, толкова ли е важно , кой е собственик при положение, че Булгатабак има процент в образуването на БВП на България, да не говорим колко много пари се плащат на държавата за акциза на цигарите. А да забравих на вас ви е търсене, че вече се изчерпахте и няма какво да кажете по темата и като цяло по всичко останало, за това ви предлагам да се спрете с това писане, а и много ви куцат източниците.

  • 3
    milen4y avatar :-|
    milen4y
  • 4
    bloody_mary avatar :-|
    Bloody Mary

    Явно търсят нови идеи, в крайна сметка в бизнеса рекламата от особено голямо значение, а и Булгартабак ще се налагат и на руския пазар, което със сигурност означава и необходимост от рекламна кампания извън пределите на страната ни. Рекламата на тютюневи изделия подлежи на сериозен контрол у нас, което допълнително усложнява нещата. Булгартабак се справят добре към момента и за най-популярната си марка цигари привлякоха доста големи звезди като лица.

  • 5
    semeto avatar :-|
    семето

    "Другият участник в "Сода комюникейшънс" е Мартин Зееле, който има опит като творчески директор в различни офиси на Ogilvy & Mather, Grey Worldwide и BBDO."

    Доста сериозна визитка има този човек и със сигурност ще бъде от полза в рекламата на асортимента на Булгартабак.

  • 6
    nade_toto avatar :-|
    nade_toto

    Мисля, че рекламата на "Булгартабак", може само да допринесе за нейното развитие и популярност сред хората и тук не говорим само за българите, защото фирмата цели да разширява дейността си извън страната, което е нормално !

  • 7
    standim avatar :-|
    StanDim

    "...контролираното от Цветан Василев дружество за производство на кутии за цигари "Юрий Гагарин".
    Странно как това предприятие, даваше по-ниски цени, за краен (отпечатан, нарязан или щанцован ) продукт, отколкото струваше само хартията....?

  • 8
    milen4y avatar :-|
    milen4y

    Кои са източниците на пазара?

  • 9
    sulio_parvi avatar :-P
    sulio_parvi

    Нека ! Нова агенция означава още повече зор за старите полуфалирали (НюМомент...) или едва кретащи (ББДО) и други измекярски агенции... Ах колко ще ми е приятно една сутрин да се събудя и да установя , че старите агенции са фалирали с описано имущество и са почнали да идват агенции,които работят истински и правят креативи,от които не се предизвиква повръщане или поне гнус.

  • 10
    kristianb avatar :-P
    kristianb

    Явно парите, които Булгартабак за две години са плащали на Ню Момент са им се видяли твърде много :)
    А тази агенция случайно може да си разшири клиентелата с някои печатни медии, телевизия, банка...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход