Какво мислят журналистите

Предизборното PR обслужване срива доверието във всички медии

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Максимата, че политиците не могат без медиите и медиите не могат без политиците, е твърде изтъркана и хиперболизирана според водещия на "Здравей, България" по "Нова тв" Виктор Николаев. "Напротив - като съдържание едно тв предаване може да стане много по-интересно без политици. При това с политическа тема, в която участват хората - обикновено потърпевши от политически решения", убеден е Николаев.

Въпреки думите му обаче действителността изглежда друга. Участието на политици в медиите доминира. От екрана ни залива популизъм и партийна арогантност, която в крайна сметка се изразява в ниска избирателна активност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове