Забравете за рекламата и логото, мислете какво искате да кажете
Непубликуван разговор на "Капитал" с брандинг експерта Уоли Олинс
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Профил
Уоли Олинс е консултант по брандинг и корпоративна идентичност. Съосновател е на Wolff Olins (която работи за Олимпийските игри в Лондон, USA Today, Spotify, AOL, Sony, General Electric и много други) и председател на борда на директорите на Saffron Consultants, които създадоха новата корпоративна идентичност на "Мобилтел" през 2012 г. Олинс завършва университета в Оксфорд, а след това се мести в Мумбай, където става директор на Ogilvy&Mather. През 1965 г. се връща във Великобритания, където основава Wolff Olins. Втората си агенция основава през 2001 г. Получава орден за заслуги към Британската империя. Написва шест книги, последната от които, Brand New, е публикувана преди седмица.Уоли Олинс почина в средата на април на 83-годишна възраст. Предлагаме ви непубликуван разговор на "Капитал" с брандинг експерта от изминалата година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Много прав!
"Ако спомена Червения кръст, тяхното лого ви напомня какво е това, но не ви казва всичко за организацията."
Същото може да се каже и за белия кръст на чирените на VICTORINOX...
и ние правим само мляко,който и да питаш все само за кисело мляко говорят,само ние си знаем как го правим.
А Китай прави маде ИТАЛИ
И с крадено лого, ако не беше всичко прогнило и разядено от корупция, щяхме да сме на всички пазари. Кухи сме откъм смисъл. В такъв случай няма значение колко добре измита ябълка изглеждаш отвън.
Простички примери.
Дано повече хора ги прочетат :)
Вие какви туристи искате в БГ ?
За България не е добре да поддържа имидж на евтина туристическа дестинация. Примери - практикуващите "алкохолен туризъм" европейски хайлази, автобусите, пълни с организирани групи "туристи", които освен в хотели и ресторанти, никъде другаде не са мотивирани да оставят по някой лев и гледащи на разходката из страната ни като на някаква екзотика, без да имат шанса да се докоснат до реалната култура и история, да си тръгнат с по-добри впечатления, отколкото със снимки на бездомни помияри около кофите със смет.
Все се сещам за оная приказка, че българинът, като види камък на пътеката и го сритва в храстите, а гъркът му слага табелка, прави история и вика туристите...
Ако говорим за ребрандиране на страната, GlobalLeader пръв предложи да се започне на чисто с ново име и знаме на страната.
ime.edno.info
Две от предложенията са
Албена
София
Давайте още предложения.
един много добър пример в тази посока за мен е проектът
a.127609134085292.1073741827.120255704820635/14379 6155799923/?type=3&theater
Like. Bulgaria. Преди известно време имаше статия пак тук за автора. Алтернативни предложения обаче явно не се толерират от министерства. Според мен тази посока е правилната
https://www.facebook.com/like.bulgaria.now/photos/
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.