bTV е увеличила приходите и загубата през първото тримесечие

Най-голям ръст има при постъпленията от такса абонамент и разпространение

Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината
Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината
Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината    ©  Надежда Чипева
Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

По-високи приходи и увеличаване на загубата. Това показват резултатите през първото тримесечие на bTV Media Group, собственост на базираната в Чехия Central European Media Enterprises (СМЕ).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове