bTV е увеличила приходите и загубата през първото тримесечие
Най-голям ръст има при постъпленията от такса абонамент и разпространение


Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината
©
Надежда Чипева
Новият главен изпълнителен директор на bTV Павел Станчев е амбициран да подобри резултатите на медиата до края на годината
©
Надежда Чипева
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
По-високи приходи и увеличаване на загубата. Това показват резултатите през първото тримесечие на bTV Media Group, собственост на базираната в Чехия Central European Media Enterprises (СМЕ).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове