Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Една минута от живота може да струва между 1500 и 10 хил. лв. Или поне с този телевизионен ценоразпис трябва да се съобразяват партиите, които през последните няколко предизборни седмици се борят за вниманието на избирателите. Сигурно усещате - на финалната права преди изборите за Европейски парламент рекламните блокове все повече преливат от разностранна политическа агитация.
Бихме предположили, че при тази висока цена политическите стратези са планирали прецизно, смислено и убедително за какви послания да използват всяка секунда от скъпия ефир. Все пак до момента "Коалиция за България" и "България без цензура" вече са изхарчили по над 600 хил. лв. всяка за излъчването на посланията си (данните са от мониторинг на Института за развитие на публичната среда).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Много добра статия. Все пак колкото и да е неприятно нека не забравяме ,че целта на кампанията преди избори е да набере гласоподаватели, не да печели конкурси за рекламно изкуство.
"Какво разбираме за партиите от предизборната им агитация"
Ами нищо не разбираме.
Аз лично не разбирам и това защо г-жа Кунева-Пръмова, снахата на секретар на ЦК на БКП, води листата на дясното обединение и какво правят в него младотурците?
До коментар [#2] от "D-r D":
Търсят келепира.
Разбираме това, дето отдавна си знаем - колко ще е хубаво да имаме една голяма метла, че да ги пометем всичките. Или по-добре една партиосмукачка!
Избирателите не могат да разберат добри реклами.
каквато и аудиторията, такива и посланията.
За мен лично е странно, тези хора, които могат да бъдат излъгани от Бареков, не им ли омръзна да бъдат лъгани от поредният "магьосник" , който обещава всичко и на всички.
Предизборната кампания на всички си е един вид маркетинг с цел "продажба" на идеи.
Малко са хората, които са си изградили "твърди" политически виждания и убеждения.
Повечето чакат поредния "месия" да им обещае, да ги "оправи" и т.н.
Та и от там съответните послания са таргетирани, съобразно таргет групата...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.