А ти кой си, къде си

Какво разбираме за партиите от предизборната им агитация

Реформаторска" или "конформаторска" е кампанията на десните
Реформаторска" или "конформаторска" е кампанията на десните
Реформаторска" или "конформаторска" е кампанията на десните    ©  Надежда Чипева
Реформаторска" или "конформаторска" е кампанията на десните    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Една минута от живота може да струва между 1500 и 10 хил. лв. Или поне с този телевизионен ценоразпис трябва да се съобразяват партиите, които през последните няколко предизборни седмици се борят за вниманието на избирателите. Сигурно усещате - на финалната права преди изборите за Европейски парламент рекламните блокове все повече преливат от разностранна политическа агитация.

Бихме предположили, че при тази висока цена политическите стратези са планирали прецизно, смислено и убедително за какви послания да използват всяка секунда от скъпия ефир. Все пак до момента "Коалиция за България" и "България без цензура" вече са изхарчили по над 600 хил. лв. всяка за излъчването на посланията си (данните са от мониторинг на Института за развитие на публичната среда).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    k7 avatar :-|
    k7
    • + 9

    Много добра статия. Все пак колкото и да е неприятно нека не забравяме ,че целта на кампанията преди избори е да набере гласоподаватели, не да печели конкурси за рекламно изкуство.

    Нередност?
  • 2
    antipa avatar :-|
    D-r D
    • - 10
    • + 9


    "Какво разбираме за партиите от предизборната им агитация"

    Ами нищо не разбираме.
    Аз лично не разбирам и това защо г-жа Кунева-Пръмова, снахата на секретар на ЦК на БКП, води листата на дясното обединение и какво правят в него младотурците?

    Нередност?
  • 3
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 5
    • + 4

    До коментар [#2] от "D-r D":

    Търсят келепира.

    Нередност?
  • 4
    ver27574675 avatar :-|
    ДЕКОРАТИВНА ТИКВА
    • + 6

    Разбираме това, дето отдавна си знаем - колко ще е хубаво да имаме една голяма метла, че да ги пометем всичките. Или по-добре една партиосмукачка!

    Нередност?
  • 5
    vladimiryosifov avatar :-?
    Владимир Йосифов
    • + 4

    Избирателите не могат да разберат добри реклами.

    Нередност?
  • 6
    mano avatar :-|
    Svetoslav Pavlov
    • + 10

    каквато и аудиторията, такива и посланията.

    За мен лично е странно, тези хора, които могат да бъдат излъгани от Бареков, не им ли омръзна да бъдат лъгани от поредният "магьосник" , който обещава всичко и на всички.

    Нередност?
  • 7
    kireto avatar :-P
    Кирето
    • + 1

    Предизборната кампания на всички си е един вид маркетинг с цел "продажба" на идеи.
    Малко са хората, които са си изградили "твърди" политически виждания и убеждения.
    Повечето чакат поредния "месия" да им обещае, да ги "оправи" и т.н.
    Та и от там съответните послания са таргетирани, съобразно таргет групата...

    Нередност?
Нов коментар