ГЕРБ
Коалиция за България
ДПС
Атака
Реформаторски блок
България без цензура
В дните преди вота за Европейски парламент "Капитал" публикува рекламните послания, с които партиите искат да ви убедят да им дадете гласа си. Въпреки че една реклама няма как да промени изборите, вярваме, че е важно да знаете как се отнасят политиците към всяка тема - от големите проблеми до малките детайли.
Ако направим конкурс за "най-тихата партия" на тези избори, първото място определено ще отиде при ГЕРБ. Парадоксално за партия с доста гласовит и продуктивен лидер като Бойко Борисов, партията почти няма рекламно присъствие. ГЕРБ обикновено подхожда по този начин като инвестира в реклама единствено в последната седмица преди вота. Пред "Капитал" от партията неофициално коментираха, че нямат голяма рекламна кампания, защото кандидатите са се срещнали лично с хиляди хора, а мрежата им от привърженици в интернет е достатъчно активна, за да нямат нужда от допълнителна реклама. Според рекламния специалист от The Smarts (и бивш журналист в "Капитал") Борислав Кандов, събитията на ГЕРБ са много по-добре обмислени от гледна точка на брандинга, отколкото тези на останалите партии.
ГЕРБ все пак публикува един рекламен клип (между другото чрез профила на Бойко Борисов в YouTube, а не чрез този на партията), който е изцяло фокусиран върху водача на листата Томислав Дончев. "Настъпи времето, в което трябва да създадем бъдещето и да променим настоящето си", обяснява бившият министър на европейските фондове във видеото. Основното послание на партията е "България няма време за губене".
До 18 май ГЕРБ е отделила само 131хил.лв. за реклама - във вестниците "Сега", "Стандарт", "Преса", "Труд" и "24 часа", сайтовете pik.bg и vesti.bg, телевизиите bTV и "Канал 3", както и по "Дарик радио". Справка в Сметната палата показва, че партията има договори и с други медии, сред които БНТ, БНР, nova, Радио К2, агенция "Фокус" и други. "Кривицки и сие," "МАГ комюникейшънс," "ПР студио" ЕООД, "Си Ей Ес Адвъртайзинг" пък са рекламните и ПР агенции, които обслужват партията според данните на Сметната палата.
ГЕРБ
Коалиция за България
ДПС
Атака
Реформаторски блок
България без цензура
В дните преди вота за Европейски парламент "Капитал" публикува рекламните послания, с които партиите искат да ви убедят да им дадете гласа си. Въпреки че една реклама няма как да промени изборите, вярваме, че е важно да знаете как се отнасят политиците към всяка тема - от големите проблеми до малките детайли.
7 коментара
Бойко май няма да осъзнае каква вреда нанася на ГЕРБ Цветанов. Много хора няма да гласуват за ГЕРБ именно заради него, както и много няма да гласуват за РБ заради другарката Пръмова.
Така трябва да е... Тези безумни реклами по телевизията нямат никаква стойност - само пари хвърлени на вятъра. Който си е комунист, ще си остане комунист, които си е ГЕРБ-ер ще си гласува за ГЕРБ. Рекламите трябва да са насочени само към повишаване на избирателната активност. Това не е шампоан за коса, че да го рекламираш и да очакваш резултат от рекламата (макар, че в тази държава има хора, които мислят по този начин).
ГЕРБ няма нужда да ни проглушават ушите с бомбастични изявления по телевизията. Видя се, че са най-годни да управляват и този път ще гласувам за тях.
[quote#1:"today"]Бойко май няма да осъзнае каква вреда нанася на ГЕРБ Цветанов. Много хора няма да гласуват за ГЕРБ именно заради него[/quote]Поредната опорна точка на преклонна възраст. :)
ulezich/394269?autostart=true
Когато всички политически опоненти съветват да махнеш много важен човек от партията, то печелившият ход е да направиш точно обратното и да го оставиш.
И трите обвинения на прокуратурата срещу Цветан Цветанов са напълно не основателни и това ще бъде доказано от съда. До произнасянето му той е невинен като всички останали български граждани и освен това е обект на целенасочена кампания от Пеевските медии.
Можете да видите сами интервюто с адвоката на Цветанов - Менко Менков и ще ви стане ясно за какви манипулации и необосновани обвинения става дума.
http://play.novatv.bg/programi/na-svetlo-s-lyuba-k
Цялостният имидж на медиите в момента (особено телевизионните) не е особено положителен в лицето на българите. Да продължаваш да наливаш инвестиции в нещо само защото е най-масово, отдавна не е най-правилният ход. Евала им, че се фокусират върху своите избиратели и залагат на личния контакт. Хора с малко по-висок коеф. на интелигентност отдавна припознават българската телевизия като сцена на манипулации от всякакъв вид и дистанцирането от тази медия като нищо може да се окаже положителен ход. Лично мое, неангажиращо никого с нищо, мнение. Поздрави
Да, цветанов е цвете за мирисане. Как да не си политик, като си учил...спорт. Компетентен, красив, и в никакъв случай крадец. герберските тролове налазват досущ като червените тролчета