ГЕРБ
Коалиция за България
ДПС
Атака
Реформаторски блок
България без цензура
В дните преди вота за Европейски парламент "Капитал" публикува рекламните послания, с които партиите искат да ви убедят да им дадете гласа си. Въпреки че една реклама няма как да промени изборите, вярваме, че е важно да знаете как се отнасят политиците към всяка тема - от големите проблеми до малките детайли.
Николай Бареков е най-щедрият политик в настоящата предизборна кампания. Шефът на новосъздадената "България без цензура" и бивш мениджър и журналист не пести обещания, както и не пести пари, за да рекламира идеите си в медиите.
Трудно е да се каже кога е започнала предизборната кампания на "България без цензура," защото Николай Бареков така или иначе обикаля страната без спир от поне година насам. В началото го правеше в качеството си на телевизионен водещ в менажираната от него TV7, след това като идеолог на движение, а накрая и като лидер на партия.
Преди няколко седмици обаче Бареков започна и класическа рекламна кампания. Лицето му е по билбордове в цялата страна, а в телевизията и интернет се завъртяха няколко официални видеоклипа и всекидневни платени репортажи, в които усилено се докладва броя на събралите се граждани - три хиляди в Ямбол, три хиляди във Варна, и т.н. В телевизионните си реклами той е събрал всякакви лица - студентка в Националната спортна академия, бивш военнослужещ, майка, човек с увреждане. Посланието е "българите заслужаваме повече", а решението, разбира се, е във всичко обещано от Николай Бареков. По изчисления на "Капитал" обаче цената на поетите от новия политик ангажименти в последните няколко седмици може да достигне до 66 млрд.лв. годишно, което ги прави очевидно нереалистични (повече в новия брой на "Капитал").
Според данните на "Института за развитие на публичната среда" току-що появилата се "България без цензура" (която за разлика от по-големите участници в еврозиборите не разполага с партийна субсидия от държавата) е с най-голям бюджет сред всички кандидати на предстоящите избори. До 18 май партията на Бареков е изхарчила общо 734 хил.лв. само за излъчване на своите реклами (сумата не включва организацията на събития из страната, наем на зали, персонал, билбордове и т.н). Сумата надвишава с 600 хил. лв. бюджета на най-голямата парламентарна партия - ГЕРБ и със 70 хил. инвестираните от "Коалиция за България" пари.
ГЕРБ
Коалиция за България
ДПС
Атака
Реформаторски блок
България без цензура
В дните преди вота за Европейски парламент "Капитал" публикува рекламните послания, с които партиите искат да ви убедят да им дадете гласа си. Въпреки че една реклама няма как да промени изборите, вярваме, че е важно да знаете как се отнасят политиците към всяка тема - от големите проблеми до малките детайли.
17 коментара
Клипове като клипове. Сега е въпроса да се види какво ще става в неделя. И са интересни резултатите зад граница. Ако не се лъжа там изборите са приключили , но не се казват резултатите
Нормално е ББЦ да хвърли повече средства, защото е нова партия и трябва да стане известна в обществото.
Дано не пести за хората и слез изборите.
При ББЦ посланията са от рода " Това , което аз ви обещая , никой не може да ви го даде " !
Наслушали сме се на какви ли не предизборни обещания през годините, по-важно е кой как ще си ги изпълни след това.
По-добре изхарчени пари за реклама, отколкото за купуване на гласове!
[quote#2:"pavaroti"]Нормално е ББЦ да хвърли повече средства, защото е нова партия и трябва да стане известна в обществото. [/quote]
Ами да каже от къде са парите ве-е-е-е????
Не смее-е-е-е???
Доста богат? Откъде?
Безплатен таблет за всички!!! АХАХАХ е няма толкова спрял клип хахахаха
В нормална държава огромната сума, похарчена от съвсем нова партия, щеше да се превърне в обект на сериозен одит, за да бъде напълно ясно как точно се финансира кампанията на въпросната партия. Тук нищо подобно не очаквам!