Noble Graphics и "Пощенска банка" са на върха на наградите Effie
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Noble Graphics и "Пощенска банка" са на върха на наградите Effie

Главният редактор на Dnevnik.bg Велислава Попова и творческият директор на noble graphics приеха сребърна награда Effie за кампанията "Дневник на българската действителност"

Noble Graphics и "Пощенска банка" са на върха на наградите Effie

Конкурсът отличи рекламите с най-добри резултати за 2013г.

Мария Манолова
8773 прочитания

Главният редактор на Dnevnik.bg Велислава Попова и творческият директор на noble graphics приеха сребърна награда Effie за кампанията "Дневник на българската действителност"

© БАКА


Noble Graphics прави рекламите, които продават най-добре. Това е изводът от наградите Effie на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), които бяха раздадени снощи. Идеята на конкурса е да намери рекламните кампании с най-впечатляващи резултати, а първото правило е, че всяка заявка трябва да е отлично подплатена с изследвания и конкретни числа. 

Фотогалерия: Дневник на българската действителност

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Цялата галерия

Noble Graphics си тръгна с най-много награди - общо четири. Рекламната агенция имаше четири заявки и четири номинации - в категориите "Стоки," "Услуги," "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа", и всички бяха отличени. Сред тях беше и сребърна награга за кампанията "Дневник на българската действителност", която агенцията направи през изминалата година за Dnevnik.bg. Кампанията има десет визии и шест клипа. 

На практика всички участници в конкурса, чиито проекти преминаха първия етап на журиране и достигнаха до финала, получиха и награда. Агенциите под шапката на Publicis София взеха общо три отличия; Graffiti BBDO, reforma и Ogilvy Group - по две; New Moment New Ideas Group - едно (виж таблицата). Noble Graphics успя да събере най-много точки (общо 22 с по една златна и сребърна и две бронзови награди) и в крайната класация - Effie Effectiveness Index. Publicis София са втори с 15 точки, а reforma събират 14 точки. 

Наградената кампания на агенция reforma за MasterCard:

"Пощенска банка" е клиентът с най-ефективна реклама за 2013г., след като взе две награди - за кампанията "Спестовен жилищен кредит" на Graffiti BBDO и за промоцията  "Падаща звезда" пак на същата агенция.

Категория "Стоки" тази година е сред най-слабо представените, коментираха от журито на конкурса. Макар и с повече първоначални заявки, до финала на конкурса достигнаха само три. Кампанията "Баба Ханке" на Publicis Modem Cybermark за бранда Dacia на Renault Nissan взе златна награда. Publicis взе сребро за работата си за "Загорка", а noble graphics - бронз за "Пиринско пиво". 

"Баба Ханке" на Publicis София и Publicis Modem Cybermark спечели златна награда Effie в категория "Стоки"

До финала тази година обаче изобщо не достигнаха цели категории стоки - фармацевтични продукти, шоколадови изделия или безалкохолни напитки например. За сметка на това банковият сектор доминира както в категорията "Услуги" за изминалата година, така и на целия конкурс Effie. 

Ето и всички наградени:

 

 ЗлатоСреброБронз
Effie България 2014
СтокиБаба Ханке (Dacia) - PublicisВреме е за нещо специално (Загорка) -
BBH Лондон, Publicis
Свежо от Пирин
(Carlsberg) -
noble graphics
Услуги-VIVACOM #Hybrid -
New Moment;
Спестовен жилищен кредит
(Пощенска банка) - BBDO
Group; 6 от 10 (UniCredit
Bulbank) - reforma
Без подпис (Банка ДСК) -
noble graphics;
Депозити с
бъдеще (BNP Paribas) -
Ogilvy
ПромоцииСбъдни желание
(MasterCard) - reforma
"Падаща звезда" (Пощенска банка) - BBDO GroupСпечели. Изживей.
Сподели. (MasterCard) - reforma
Корпоративни
комуникации
Не създавай нови видове (Globul) - OgilvyДневник на българската
действителност (Dnevnik.bg)
- noble graphics
-
Социална,
медийна,
политическа
Паметник на незнайния
доброволец (TimeHeroes.org) -
noble graphics
Великият понеделник
(Nova Broadcasting Group) -Nova Broadcasting Group
-

Очаквайте още по темата в следващия брой на "Капитал". 

Noble Graphics прави рекламите, които продават най-добре. Това е изводът от наградите Effie на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), които бяха раздадени снощи. Идеята на конкурса е да намери рекламните кампании с най-впечатляващи резултати, а първото правило е, че всяка заявка трябва да е отлично подплатена с изследвания и конкретни числа. 

Фотогалерия: Дневник на българската действителност

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Цялата галерия

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK