Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Как да продаваме по-добре

Банките владеят рекламния пазар и някои други изводи от наградите за рекламна ефективност Еffie

Dnevnik.bg и noble graphics взеха сребърна награда за кампанията "Дневник на българската действителност"
Dnevnik.bg и noble graphics взеха сребърна награда за кампанията "Дневник на българската действителност"
Dnevnik.bg и noble graphics взеха сребърна награда за кампанията "Дневник на българската действителност"    ©  БАКА
Dnevnik.bg и noble graphics взеха сребърна награда за кампанията "Дневник на българската действителност"    ©  БАКА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Четиринадесет повторения на думата цел. Девет - на думата резултати. Двадесет удивителни. Заповядайте на наградите Effie, които търсят правилната формула на най-работещите реклами. Инструкциите на журито са пределно ясни: много е важно да говорите структурирано, да имате дебела папка с числа и таблици, както и е-ф-е-к-т-и-в-н-о-с-т на творческите идеи.

През изминалата седмица конкурсът за най-работещите рекламни кампании в България се проведе за седми път. Ако трябва да обобщим наученото за пулса на пазара през тази година, то ще изглежда така: рекламите стават все по-интересни и по-работещи. Освен това интернет може да рекламира и продава равностойно. Няколко агенции доказват това, като смело са избрали да прекарат цели кампании само през този канал. Има и няколко лоши новини. През 2013 г. банките са доминирали изцяло по-големите и амбициозни кампании. От надпреварата съвсем са изпаднали бързооборотните стоки. Като цяло участието в конкурса Effie e по-силно като идеи, но броят на участниците и подадените проекти не е голям. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tze15365876 avatar :-|
    tze15365876
    • - 1

    Честно казано, единствената качествена реклама на бг компания е специалното за загора, всичко останало лъха на нафталин и е двайсет госини назад от дори посредствените спортни кампании по скай примерно.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    bi_u avatar :-|
    Sofia Markarian

    Рекламите в бг са пълна боза.

    Нередност?
  • 3
    pulchinela avatar :-(
    През прокуракура ми е
    • + 1

    дЕфективни кампании!!!

    Нередност?
  • 4
    kristianb avatar :-|
    kristianb
    • + 2

    Аз да си попитам - трябва ли да се дава награда за ефективност за продажба на цигари?! Толкова ли сме изпаднали вече?!

    Нередност?
Нов коментар