Как да продаваме по-добре
Банките владеят рекламния пазар и някои други изводи от наградите за рекламна ефективност Еffie


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Четиринадесет повторения на думата цел. Девет - на думата резултати. Двадесет удивителни. Заповядайте на наградите Effie, които търсят правилната формула на най-работещите реклами. Инструкциите на журито са пределно ясни: много е важно да говорите структурирано, да имате дебела папка с числа и таблици, както и е-ф-е-к-т-и-в-н-о-с-т на творческите идеи.
През изминалата седмица конкурсът за най-работещите рекламни кампании в България се проведе за седми път. Ако трябва да обобщим наученото за пулса на пазара през тази година, то ще изглежда така: рекламите стават все по-интересни и по-работещи. Освен това интернет може да рекламира и продава равностойно. Няколко агенции доказват това, като смело са избрали да прекарат цели кампании само през този канал. Има и няколко лоши новини. През 2013 г. банките са доминирали изцяло по-големите и амбициозни кампании. От надпреварата съвсем са изпаднали бързооборотните стоки. Като цяло участието в конкурса Effie e по-силно като идеи, но броят на участниците и подадените проекти не е голям.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Честно казано, единствената качествена реклама на бг компания е специалното за загора, всичко останало лъха на нафталин и е двайсет госини назад от дори посредствените спортни кампании по скай примерно.
Публикувано през m.capital.bg
Рекламите в бг са пълна боза.
дЕфективни кампании!!!
Аз да си попитам - трябва ли да се дава награда за ефективност за продажба на цигари?! Толкова ли сме изпаднали вече?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.