Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 2 юни 2014, 14:47, 3501 прочитания

Discovery Communications придоби контролния пакет акции в Eurosport International

Цената на спортния канал е базирана на средната стойност на компанията Eurosport Group - 902 млн. евро

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Допълнителната аудитория и мащаб в комбинация с увеличените инвестиции в предоставянето на  съдържание ще създаде нова стойност за рекламодателите, сателитните и кабелните оператори, както и за зрителите на компанията в Европа и Азия.
Discovery Communications завърши процеса по придобиване на контролния пакет акции в Eurosport International, водещата спортна медийна група в Европа. С тази стъпка Discovery увеличава дела си в Eurosport до 51 процента и засилва стратегическото си партньорство с френската TF1 Group (сътрудничеството започва през декември 2012 г.).

Крайната цена на Eurosport International е базирана на пазарната капитализация на компанията Eurosport Group в размер на 902 млн. евро (приблизително 1.2 милиарда щатски долара). Стойността на Eurosport Франция (85 млн. евро или приблизително 115 млн. щатски долара) е извадена от оценката за цялата група. TF1 очаква да запази контролния си пакет от 80 процента върху Eurosport Франция поне до 1 януари 2015 г. Днешното приключване на преговорите не влияе върху другите два елемента, които са част от първоначалната сделка – 20-процентовия дял на Discovery, придобити в TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV и Stylía,, както и партньорството с TF1 Group по отношение на медийните продукции. TF1 ще запази останалите 49% в Eurosport International.


Discovery е сред първите американски медийни компании, които започват излъчване на телевизионни канали от портфолиото си в Европа през 1989 г. В продължение на 25 години компанията постоянно инвестира значителни средства в международната си бизнес мрежа. С добавянето на 6 канала - Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific и Eurosportnews - Discovery Communications вече предлага 270 канала, достигайки над 2.7 млрд зрители.

"Eurosport стратегически допълва разрастването на пазарния дял на Discovery Communications, а това е добър знак към рекламодателите, кабелните и сателитните оператори, както и предоставянето на качествено съдържание за вярната ни публика по света", е официалния коментар за медиите на Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Communications. "Комбинацията от популярното спортно съдържание на Eurosport и световните марки и локална експертиза на Discovery ще продължи международния растеж на платената телевизия и ще създаде дългосрочна стойност за нашите акционери", коментира още в прессъобщението Заслав.

От Discovery обясняват, че възнамеряват да предприемат дългосрочни стратегически решения и да направят целенасочени инвестиции за укрепване и разширяване на спортните програми и услуги, предоставяни от Eurosport. От компанията са убедени, че това ще задържи и увеличи аудиторията и обхвата на медийната мрежата. Като част от тези усилия Discovery ще работи в тясна връзка с ръководството и служителите на Eurosport върху дългосрочен бизнес план. Крайната цел на процеса ще бъде цялостната оптимизация на каналите на Eurosport като част от световната мрежа на Discovery.



"Discovery и Eurosport несъмнено са по-силни заедно", допълва Жан-Бриак Перет, президент на Discovery Networks International.

Председателят и главен изпълнителен директор на TF1 Нонче Паолини, коментира че Eurosport е "напълно готов за следващата си фаза на растеж и не мога да се сетя за по-добър партньор от Discovery, да реализира това", казва той.
 
Discovery Communications

Discovery Communications американска медийната компания, оперираща в областта на платената телевизия, достигайки до общо 2,7 милиарда абонати от повече от 220 държави. Discovery привлича зрители чрез повече от 210 телевизионни мрежи по света, чрез каналите от портфолиото си като: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery и Science, както и съвместната продукция с американската мрежа OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery e водещият доставчик на образователни продукти и услуги за училища, включително наградените серии на К-12 дигитални учебници, и дигитален лидер с разнообразно онлайн портфолио, което включва
 
Eurosport

През 2014 г. Eurosport стана на 25 години. Каналът е сред лидерите в живите спортни предавания и дигиталните иновации. Eurosport Group е водещата спортна медийна група в Европа. А Eurosport e водещият телевизионен канал на стария континент, излъчван на 20 езика и достигащ до 135 милиона
домакинства в 54 държави. Eurosport HD е каналът еквивалент на Eurosport с висока резолюция. Програмата на Eurosport 2 достига до 72 млн. домакинства на 18 езика в 51 държави. Eurosport 2 HD започва излъчването си през август 2009 г. Eurosport за Азиатско-тихоокеанския регион се излъчва в 16 страни от региона, а неговият HD еквивалент стартира излъчване през септември 2011г. Eurosportnews е спортен новинарски канал предаван по целия свят. Eurosport.com, е спортният сайт номер едно в Европа с над 23 милиона уникални потребители на месец (ComScore) чрез международна мрежа от спортни сайтове на 11 езика, включително Yahoo! ко-брандирани сайтове в Германия, Испания, Италия и Великобритания.
Безплатните мобилни приложения на Eurosport.com са достъпни на 10 езика. Eurosport Player, телевизионната онлайн услуга на Eurosport, предоставя излъчване на живо и по заявка до феновете, директно на техния компютър в 53 страни, а апликацията Player е достъпна за мобилни устройства и таблети и може да бъде свързана с телевизор в 40 страни по света. Eurosport Events е експертното подразделение на групата за управление и популяризиране на международни спортни събития.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес 1 Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата

7 апр 2020, 1759 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др.

7 апр 2020, 1555 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмични новини за маркетинг и реклама (4 юни)

Държавата плаща 500 хил.лв. за реклама, All Channels Advertising има нов изпълнителен директор, а Vbox7 тръгва по пътя на YouTube

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10