Кои партии са предпочитани и отбягвани от медиите преди изборите

Според СЕМ телевизиите и радиостанциите са отразили кампанията балансирано

   ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В един ден Съветът за електронни медии (СЕМ) и Фондация "Медийна демокрация" (ФМД) представиха докладите си от наблюдението на медии по време на Европейските избори.  

СЕМ се фокусира върху работата на радио и телевизионните оператори. За целия 30-дневен период на кампанията съветът е следил 16 телевизионни и 14 радиопрограми, подбрани на базата на общественото влияние и рейтинга им. ФМД пък следи отразяването на политиците и партиите в онлайн медиите, вестниците (но само "Труд", "Телеграф", "Сега" и "Преса") и четирите големи телевизии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове