Кои партии са предпочитани и отбягвани от медиите преди изборите
Според СЕМ телевизиите и радиостанциите са отразили кампанията балансирано


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В един ден Съветът за електронни медии (СЕМ) и Фондация "Медийна демокрация" (ФМД) представиха докладите си от наблюдението на медии по време на Европейските избори.
СЕМ се фокусира върху работата на радио и телевизионните оператори. За целия 30-дневен период на кампанията съветът е следил 16 телевизионни и 14 радиопрограми, подбрани на базата на общественото влияние и рейтинга им. ФМД пък следи отразяването на политиците и партиите в онлайн медиите, вестниците (но само "Труд", "Телеграф", "Сега" и "Преса") и четирите големи телевизии.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Нова - РБ, БТВ - АБВ, БНТ - ББЦ
Без коментар...
Видяхме ги повечето...
Определено има нужда от промяна!
Не знам в този случай какво трябва да кажа. Май излиза, че камерите и предаванията ни набиват РБ, ГЕРБ и БСП. Нямам думи!
Защо трябва да има отбягвани? Не трябва ли да се дава гласност на всички
Журналистите трябва да дадат трибуна на всички партии, които имат шанса да влязат в бъдещия парламент. Искаме първо да чуем програмите на партиите за развитие на държавата през следващите години и за излизане от кризата!
Тв7 и Канал3 са много смешни с този Береков. В пъти повече отразяване, но никой от СЕМ не е забелязал, нали...
Във Firefox 30.0 (последна версия) графиките не се виждат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.