Кои партии са предпочитани и отбягвани от медиите преди изборите
Според СЕМ телевизиите и радиостанциите са отразили кампанията балансирано
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В един ден Съветът за електронни медии (СЕМ) и Фондация "Медийна демокрация" (ФМД) представиха докладите си от наблюдението на медии по време на Европейските избори.
СЕМ се фокусира върху работата на радио и телевизионните оператори. За целия 30-дневен период на кампанията съветът е следил 16 телевизионни и 14 радиопрограми, подбрани на базата на общественото влияние и рейтинга им. ФМД пък следи отразяването на политиците и партиите в онлайн медиите, вестниците (но само "Труд", "Телеграф", "Сега" и "Преса") и четирите големи телевизии.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове