След "Нова тв" и радиата може да изоставят ГАРБ

Войната между Цветан Василев и Делян Пеевски върви и на медийния пазар

Главният изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел продължава битка за налагане  на "Нова тв" като лидер на пазара
Главният изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел продължава битка за налагане на "Нова тв" като лидер на пазара    ©  Велко Ангелов
Главният изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел продължава битка за налагане  на "Нова тв" като лидер на пазара
Главният изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел продължава битка за налагане на "Нова тв" като лидер на пазара    ©  Велко Ангелов

Собственикът на "Нова тв" -шведската компания MTG, взе решение от октомври каналът да работи с MediaResearch като доставчик на рейтингови данни вместо с ГАРБ. Информацията бе официално потвърдена пред "Капитал" от медиата. С писмо шведската компания е уведомила рекламния сектор в България за намерението си.

Важно е да се отбележи, че реално каналите, които ще работят с данните на MediaResearch са девет, а не само петте от групата на Nova Broadcasting Group ("Нова тв", Diema, Diema Family, Nova Sport, Kino Nova). Освен рекламното време на собствените си канали, "Нова" продава и това на групата FOX International Channels: Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel, както и на Discovery Channel, Disney Channel, TLC, Cartoon Network. Това са телевизиите, които предстои също да вземат решение да работят с MediaResearch и вероятно ще го направят, заради договорите си за продажба на рекламно време с Nova Broadcasting Group.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се