Седмични новини за маркетинг и реклама (2 юли)

Седмични новини за маркетинг и реклама (2 юли)

Започва нова магистратура по реклама, Global Market Research влиза в България, ПР кампания на европроект спечели Golden World Awards

Мария Манолова
4811 прочитания

Saatchi&Saatchi партнира с университет за нова магистратура по реклама

От есента Университетът по финанси, бизнес и предприемачество (ВУЗФ) и рекламна агенция Saatchi&Saatchi започват нова съвместна магистърска програма - "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт." Основната идея на програмата е лекторите да са хора с практически умения от рекламния бизнес. Според вицепрезидентът на ВУЗФ Детелина Смилкова, идеята на програмата е да осигури на студентите фокусирана, специализирана реализация. Принципите на програмата ще са "работа в малки екипи с ясно разпределени роли, практически задачи и презентации на всеки етап, непрекъсната обратна връзка и гост-лектора," обяснява още изпълнителният директор на Saatchi&Saatchi Милин Джалалиев.

Идеята за магистърската програма се ражда след като агенцията прави две поредни издания на собствената си академия за обучение - Saatchi Circle. В рамките на академията от рекламната агенция взимат по девет млади хора (двама във всяка от ключовите позиции - акаунт мениджър, копирайтър и дизайнер) и чрез практически проекти им показват целия процес по създаването на една кампания.

Изследователската агенция Estat става част от веригата Global Market Research 

Българската изследователска и консултантска агенция "Естат" става част от веригата Global Market Research (GMR), съобщиха от компанията. "Естат" става тридесетия член на GMR. В момента мрежата е представена на четири континента. "GMR обединява изследователски агенции, които споделят общи ценности, принципи и професионални стандарти в сферата на изследването на пазарите и общественото мнение," се казва в официалното съобщение на агенцията. Един от големите настоящи проекти на мрежата е световно изследване на туристическите нагласи. "Задачата му е да класира най-известните туристически дестинации според преживяванията на туристите в 84 държави," коментират още от "Естат". 

Комуникационна кампания на европейски проект спечели награда Golden World Awards

Комуникационната кампания по откриването на крепостта Цари Мали град в село Белчин - "Една легенга оживява" спечели награда Golden World Awards на Международната PR асоциация (IPRA). Проектът на APRA Porter Novelli получи първа награда в категория "Пътуване и туризъм". Общо три български агенции получиха номинации за тазгодишните Golden World Awards - APRA Porter Novelli (с четири кампании), AMI Communications (с едина кампания) и United Partners (също с една). "Една легенга оживява" обаче е единствената българска идея с награда тази година. Кампанията е част от проекта за възстановяване на хълма "Свети Спас" в близост до Белчин, който се финансира с европейски средства. Golden World Awards са международни награди за комуникация, които се раздават всяка година от 1990 г. насам. 

Българската асоциация на комуникационните агенции прие нови членове 

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) вече има нов списък с членове, съобщиха от организацията. Havas Worldwide София стана пълноправен член на асоциацията по време на общото събрание на БАКА на 25 юни. Други шест агенции се присъединиха към рекламното обединение като асоциирани членове - "Вирус креатив студио", Interactive Share - M, "Методия Уеб", "Стендпойнт Консултинг", Tribal Worldwide София. Последната агенция се появи през изминалата година и е част от групата на DDB, която се занимава с дигитална реклама. 

Мтел и All Channels Communication Group взеха най-много награди PR Приз 

All Channels Communication Group и Мтел са агенцията и компанията с най-много награди PR Приз през 2014 г. Наградите са на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и всяка година оценяват постиженията на ПР специалистите в България. Този път All Channels Communication Group взе шест награди, три от които първи места. Кампанията "Писмо за промяна" взе общо три награди - злато в категориите "CSR проект - нестопански сектор" и "Онлайн кампания или проект", както и наградата "Проект - послание". Мтел спечели пет отличия за различни свои проекти в категориите "CSR проект," "Зелени комуникации и градска среда", "PR проект за вътрешни комуникации", "Онлайн кампания или проект" и "Корпоративна PR Кампания". Преди месец бяха раздадени и другите български награди за ПР - BAPRA Bright Awards на другото сдружение на бранша - "Българска асоциациа на ПР агенциите" (БАПРА), където All Channels също успя да вземе най-много награди. 

Всички златни награди PR Приз 2014: 

Корпоративна PR Кампания: Jameson Златна Бленда на агенция New Moment New Ideas

CSR проект – бизнес сектор: Project Movember на Hill Clinic 

CSR проект – нестопански сектор:"Писмо за промяна" на All Channels Communication Group

Зелени комуникации и градска среда:" Холандски ден на зеления град" на United Partners

PR проект за вътрешни комуникации:  "Гордея се с труда на моите родители" на "Овергаз", "ТехноЛогика" и "КонтурГлобъл Марица Изток 3" 

PR проект за продукт или услуга: "Футболната реплика на България" на New Moment New Ideas

Специално събитие: Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България" на "УниКредит Булбанк"

PR проект на медиа: проект Discovery Networks на All Channels Communication Group

Кризисен PR: "Запазване на лицензите на ЧЕЗ" на ЧЕЗ

Онлайн кампания или проект: "Писмо за промяна" на All Channels Communication Group 

Политически PR: няма първо място 

Saatchi&Saatchi партнира с университет за нова магистратура по реклама

От есента Университетът по финанси, бизнес и предприемачество (ВУЗФ) и рекламна агенция Saatchi&Saatchi започват нова съвместна магистърска програма - "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт." Основната идея на програмата е лекторите да са хора с практически умения от рекламния бизнес. Според вицепрезидентът на ВУЗФ Детелина Смилкова, идеята на програмата е да осигури на студентите фокусирана, специализирана реализация. Принципите на програмата ще са "работа в малки екипи с ясно разпределени роли, практически задачи и презентации на всеки етап, непрекъсната обратна връзка и гост-лектора," обяснява още изпълнителният директор на Saatchi&Saatchi Милин Джалалиев.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал