С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 юли 2014, 17:20, 4355 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (2 юли)

Започва нова магистратура по реклама, Global Market Research влиза в България, ПР кампания на европроект спечели Golden World Awards

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Saatchi&Saatchi партнира с университет за нова магистратура по реклама

От есента Университетът по финанси, бизнес и предприемачество (ВУЗФ) и рекламна агенция Saatchi&Saatchi започват нова съвместна магистърска програма - "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт." Основната идея на програмата е лекторите да са хора с практически умения от рекламния бизнес. Според вицепрезидентът на ВУЗФ Детелина Смилкова, идеята на програмата е да осигури на студентите фокусирана, специализирана реализация. Принципите на програмата ще са "работа в малки екипи с ясно разпределени роли, практически задачи и презентации на всеки етап, непрекъсната обратна връзка и гост-лектора," обяснява още изпълнителният директор на Saatchi&Saatchi Милин Джалалиев.


[[img:2335902]] Идеята за магистърската програма се ражда след като агенцията прави две поредни издания на собствената си академия за обучение - Saatchi Circle. В рамките на академията от рекламната агенция взимат по девет млади хора (двама във всяка от ключовите позиции - акаунт мениджър, копирайтър и дизайнер) и чрез практически проекти им показват целия процес по създаването на една кампания.

Изследователската агенция Estat става част от веригата Global Market Research 

Българската изследователска и консултантска агенция "Естат" става част от веригата Global Market Research (GMR), съобщиха от компанията. "Естат" става тридесетия член на GMR. В момента мрежата е представена на четири континента. "GMR обединява изследователски агенции, които споделят общи ценности, принципи и професионални стандарти в сферата на изследването на пазарите и общественото мнение," се казва в официалното съобщение на агенцията. Един от големите настоящи проекти на мрежата е световно изследване на туристическите нагласи. "Задачата му е да класира най-известните туристически дестинации според преживяванията на туристите в 84 държави," коментират още от "Естат". 



Комуникационната кампания "Една легенда оживява", която спечели Golden World Awards е финансирана по европроект за възстановяване на хълма "Свети Спас" над с.Белчин.

Комуникационна кампания на европейски проект спечели награда Golden World Awards


Комуникационната кампания по откриването на крепостта Цари Мали град в село Белчин - "Една легенга оживява" спечели награда Golden World Awards на Международната PR асоциация (IPRA). Проектът на APRA Porter Novelli получи първа награда в категория "Пътуване и туризъм". Общо три български агенции получиха номинации за тазгодишните Golden World Awards - APRA Porter Novelli (с четири кампании), AMI Communications (с едина кампания) и United Partners (също с една). "Една легенга оживява" обаче е единствената българска идея с награда тази година. Кампанията е част от проекта за възстановяване на хълма "Свети Спас" в близост до Белчин, който се финансира с европейски средства. Golden World Awards са международни награди за комуникация, които се раздават всяка година от 1990 г. насам. 

Българската асоциация на комуникационните агенции прие нови членове 

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) вече има нов списък с членове, съобщиха от организацията. Havas Worldwide София стана пълноправен член на асоциацията по време на общото събрание на БАКА на 25 юни. Други шест агенции се присъединиха към рекламното обединение като асоциирани членове - "Вирус креатив студио", Interactive Share - M, "Методия Уеб", "Стендпойнт Консултинг", Tribal Worldwide София. Последната агенция се появи през изминалата година и е част от групата на DDB, която се занимава с дигитална реклама. 


[All Channels Communication Group]
Мтел и All Channels Communication Group взеха най-много награди PR Приз 


All Channels Communication Group и Мтел са агенцията и компанията с най-много награди PR Приз през 2014 г. Наградите са на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и всяка година оценяват постиженията на ПР специалистите в България. Този път All Channels Communication Group взе шест награди, три от които първи места. Кампанията "Писмо за промяна" взе общо три награди - злато в категориите "CSR проект - нестопански сектор" и "Онлайн кампания или проект", както и наградата "Проект - послание". Мтел спечели пет отличия за различни свои проекти в категориите "CSR проект," "Зелени комуникации и градска среда", "PR проект за вътрешни комуникации", "Онлайн кампания или проект" и "Корпоративна PR Кампания". Преди месец бяха раздадени и другите български награди за ПР - BAPRA Bright Awards на другото сдружение на бранша - "Българска асоциациа на ПР агенциите" (БАПРА), където All Channels също успя да вземе най-много награди. 
Всички златни награди PR Приз 2014: 
Корпоративна PR Кампания: Jameson Златна Бленда на агенция New Moment New Ideas
CSR проект – бизнес сектор: Project Movember на Hill Clinic 
CSR проект – нестопански сектор:"Писмо за промяна" на All Channels Communication Group
Зелени комуникации и градска среда:" Холандски ден на зеления град" на United Partners
PR проект за вътрешни комуникации:  "Гордея се с труда на моите родители" на "Овергаз", "ТехноЛогика" и "КонтурГлобъл Марица Изток 3" 
PR проект за продукт или услуга: "Футболната реплика на България" на New Moment New Ideas
Специално събитие: Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България" на "УниКредит Булбанк"
PR проект на медиа: проект Discovery Networks на All Channels Communication Group
Кризисен PR: "Запазване на лицензите на ЧЕЗ" на ЧЕЗ
Онлайн кампания или проект: "Писмо за промяна" на All Channels Communication Group 
Политически PR: няма първо място 

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри 1 Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

26 фев 2020, 1374 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 1400 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 15871 прочитания

28 фев 2020, 5494 прочитания

28 фев 2020, 3056 прочитания

28 фев 2020, 2784 прочитания

28 фев 2020, 2518 прочитания

Всички новини
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
ТV7 - затъването продължава

По схемата с фирмата на Цв. Василев ТЦ-ИМЕ Софийският градски съд подари контрола в телевизията на Николай Бареков

Още от Капитал
"Белите" петна на София

Главният архитект посочи 684 ха свободни терени в София в потвърждение на идеята си за компактно развитие на столицата

Борсовата оферта на Eleven

Анализатори смятат, че ще има интерес към акциите на "Илевън кепитъл", но и посочват някои особености заради специфичната й дейност

Тол-системата: Гафове вместо милиони

Тол-системата ще заработи на 1 март, но до 27 март има "гратисен период" без глоби

Къде изчезна вносът

Данните от статистиката за 2019 г. се оказаха непълни, но вместо НСИ да реагира навреме, остави поле за политически спекулации

Важни ли са дипломите днес

Връзката между образованието и бизнеса – it’s complicated

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития през уикенда и предстоящата седмица

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10