Виждам двойно

Рекламният пазар се върна девет години назад и пак ще работи с две пийпълметрични агенции

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От октомври пазарът официално ще работи с две рейтингови агенции - ГАРБ и чешката "Медиарисърч". Това стана категорично ясно, след като втората по гледаемост телевизия "Нова тв" обяви, че прекратява досегашния си договор с ГАРБ и започва да работи с Mediaresearch от есента на тази година. Решението на канала създаде сериозно напрежение в бизнеса. Защо?

Освен рекламното време на основния си канал "Нова тв" и тематичните "Нова Спорт", "Кино Нова", Diema2 и Diema Family, "Нова броудкастинг груп" продава времето на каналите от групата на Fox International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), както и на Discovery Channel, Disney Channel, TLC, Cartoon Network. Това са телевизиите, които предстои също да вземат решение да работят с "Медиарисърч". Тези канали формират съществен дял от аудиторията на телевизионни пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.