Виждам двойно

Рекламният пазар се върна девет години назад и пак ще работи с две пийпълметрични агенции

От октомври пазарът официално ще работи с две рейтингови агенции - ГАРБ и чешката "Медиарисърч". Това стана категорично ясно, след като втората по гледаемост телевизия "Нова тв" обяви, че прекратява досегашния си договор с ГАРБ и започва да работи с Mediaresearch от есента на тази година. Решението на канала създаде сериозно напрежение в бизнеса. Защо?

Освен рекламното време на основния си канал "Нова тв" и тематичните "Нова Спорт", "Кино Нова", Diema2 и Diema Family, "Нова броудкастинг груп" продава времето на каналите от групата на Fox International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), както и на Discovery Channel, Disney Channel, TLC, Cartoon Network. Това са телевизиите, които предстои също да вземат решение да работят с "Медиарисърч". Тези канали формират съществен дял от аудиторията на телевизионни пазар.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се