Виждам двойно
Рекламният пазар се върна девет години назад и пак ще работи с две пийпълметрични агенции
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От октомври пазарът официално ще работи с две рейтингови агенции - ГАРБ и чешката "Медиарисърч". Това стана категорично ясно, след като втората по гледаемост телевизия "Нова тв" обяви, че прекратява досегашния си договор с ГАРБ и започва да работи с Mediaresearch от есента на тази година. Решението на канала създаде сериозно напрежение в бизнеса. Защо?
Освен рекламното време на основния си канал "Нова тв" и тематичните "Нова Спорт", "Кино Нова", Diema2 и Diema Family, "Нова броудкастинг груп" продава времето на каналите от групата на Fox International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), както и на Discovery Channel, Disney Channel, TLC, Cartoon Network. Това са телевизиите, които предстои също да вземат решение да работят с "Медиарисърч". Тези канали формират съществен дял от аудиторията на телевизионни пазар.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.