Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 7 юли 2014, 17:28, 9094 прочитания

All Channels е новата агенция за ПР и дигитално обслужване на "Мтел"

През последния месец телекомът се раздели с DMB и "Грейн адвъртайзинг", с които работеше от повече от десет години

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
След като от седмица "Мтел" работи с нова рекламна агенция, в понеделник телекомът избра и нова фирма за ПР и дигитално обслужване. All Channels Communication Group ще се грижи за ПР активностите и присъствието на телекома в интернет, съобщиха от "Мтел". "Звената All Channels|PR и All Channels|Interaction ще отговарят както за външните и вътрешните, така и за онлайн репутацията и комуникационните активности на оператора," поясняват от мобилния оператор  

С това списъкът на фирмите за комуникация на най-големия оператор се променя напълно, след като оставаше почти непроменен от повече от десет години. От 2002 г. до сега за рекламата на "Мтел" се грижеше австрийската Demner, Berlicek & Bergmann (DMB), за която телекомът беше най-голям и почти единствен клиент. От 1 юли обаче с това се заема независимата българска рекламна агенция The Smarts. Промяната дойде след като през май "Мтел" обяви конкурс за ATL (Above the Line или реклама в медии - бел. авт.) агенция. Първоначално бяха поканени около десет агенции, но до втория етап достигнаха DMB, Grafitti BBDO (която през изминалата година се грижеше за дигиталната комуникация на телекома), Publicis, noble graphics, Saatchi&Saatchi и спечелилата The Smarts. 

През април пък "Мтел" започва и отделен конкурс с две направления -  ПР и дигитално обслужване, става ясно от съобщението на телекома. В него са участвали общо седем ПР агенции, а критериите за избор са били "богатият опит в предоставянето на интегрирани комуникационни решения, креативните идеи и ефективните презентационни умения. All Channels печели и двете задачи. 

Смяната прекратява отношенията между "Мтел" и "Грейн адвъртайзинг" на брата на Тодор Батков - Мартин Батков. Агенцията работи за първия мобилен оператор от 1998 г. и се занимаваше с медиа купуване и ПР.  "В последните години ["Грейн адвъртайзинг] помогна на "Мтел" да се утвърди на телеком пазара като лидер и да създаде тренд, който останалите играчи следват," се казва в съобщението на телекома. 

Смяната на дигиталната агенция на "Мтел" пък идва по-малко от година след като с това започна да се занимава Graffiti BBDO. През октомври 2013г. агенцията спечели отделен (и първи такъв) конкурс за онлайн обслужване на мобилния оператор. "Никога преди не сме работили с тях, но сме изключително доволни и това ще са постоянните ни критерии оттук нататък", коментира няколко месеца по-късно пред "Капитал" тогавашният маркетинг директор на "Мтел" Андреас Елснер. Тогава австриецът обещаваше по-голяма инвестиция в digital, повече конкурси и разпределянето на комуникацията на "Мтел" между по-малки, но иновативни агенции. От февруари 2014г. Елснер вече не е в телекома, а директор "Маркетинг комуникации" е Петя Стоянова.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: PR Мтел реклама

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др.

7 апр 2020, 359 прочитания

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и главен оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 1841 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмични новини за маркетинг и реклама (9 юли)

Publicis прави кампания за Ficosota Syntez, vBox7 влиза в ново партньорство, МИЕТ дава награди за творческите индустрии

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10