Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 10 юли 2014, 15:52, 4910 прочитания

APRA, Ogilvy, Intelday Solutions и All Channels ще работят за Европарламента в България

Комуникацията на ЕП в България ще струва 660 хил.лв. за четири години

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Договори за комуникация за общо 330 хил. евро (близо 660 хил.лв.) без ДДС е сключило Информационното бюро на Европейския парламент в България, показва регистъра на обществените поръчки TED. Проектът е разделен на няколко позиции, които са спечелени от APRA Porter Novelli, Intelday Solutions, All Channels Communication Group, Ogilvy & Mather София и белгийската MCS Kick&Rush. 

Информационното бюро има нужда от агенции, които да се занимават с кетъринг, връзки с обществеността, създаване и редактиране на информационни материали, графичен дизайн и отпечатване, специални мероприятия.


Най-голямата комуникационна задача в обществената поръчка са специалните събития. Общият бюджет по това звено е 180 хил. евро без ДДС, а победителите са двама - APRA Porter Novelli и Ogilvy & Mather София. От втората агенция обясниха пред "Капитал", че това е рамково споразумение. Бюрото ще възлага всяка конкретна нужда за организиране на събитие на първия избран изпълнител, а в случай, че фирмата не може да се справи с изискванията, задачата се прехвърля към втория. 

ПР агенцията Intelday Solutions ще работи по три различни задания на Европейския парламент - връзки с обществеността, графичен дизайн и отпечатване. Общата стойност на спечелените от агенцията проекти е 100 хил.евро. Изпълнителният директор на Intelday Solutions Деница Сачева коментира, че договорът е рамков и обхваща период от четири години, а предстои да се обсъдят детайлите около конкретните проекти. Общо пет агенции са кандидатствали в конкурса за ПР обслужване, а за графичен диразйн и отпечатване кандидатите са били съответно трима и двама. 

All Channels Communication Group, която тази седмица стана ПР агенция на най-големия мобилен опетатор "Мтел" ще предоставя кетъринг за мероприятия и други комуникационни дейности, става ясно още от обявлението в TED. Договорът на агенцията с Информационното бюро е на стойност 30 хил.евро. След обществена поръчка в края на миналата година All Channels стана и рекламна и ПР агенция на все още непостростроения "София тех парк". Бюджетът на поръчката е общо 490 хил.лв., срещу които сдружението  "Ол Ченълс-Беневент" ще работи за рекламната комуникация на Парка в продължение на две години. 



Регистрираната в Белгия MCS Kick&Rush ще отговаря за създаването и редактиране на информационните материали на ЕП, а стойността на тази позиция е 20 хил. евро за четири години. 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1272 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5414 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
TV7 - примката се затяга

Още един иск за несъстоятелност на News7 бе подаден до съда тази седмица. Този път от близко да Делян Пеевски дружество

Още от Капитал
Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Общини на ръба на фалита

Над 210 млн. лв. по-малко приходи са събрали общините през първите четири месеца на тази година спрямо 2019-а

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Епидемията от COVID-19 в Русия е много по-тежка, отколкото Кремъл признава

Подобно на своя съветски предшественик, системата на Владимир Путин е пълна с лъжи

Ако това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10