MediaResearch: Изследването на "втория екран" е приорирет в развитието на панела ни
Втората пийпълметрична агенция в България има амбиция да измести настоящия лидер ГАРБ
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Първата функция, с която ще се разшири изследването на телевизионната аудитория, което предлага чешката компания MediaResearch, е информацията за медийно потребление на допълнителни екрани - лаптопи, таблети, мобилни устройства. Това каза днес пред журналисти директорът "Бизнес развитие" в агенцията Томаш Бичик, който е в България за срещи с клиенти.
Пийпълметричната агенция влезе на пазара преди две години, като с това оспори позицията на единствения досегашен доставчик на информация за гледаемостта на телевизиите - ГАРБ. Преди месец "Нова тв" пък обяви, че се отказва от договора си с ГАРБ и MediaResearch единствена ще изследва рейтинга на предаванията й. Това постави пазара в необичайна и напрегната ситуация, защото данните на двете агенции се разминават. Същевременно медийните и рекламни агенции (а с това и рекламодателите), ще трябва да купуват изследванията и на двете агенции.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход