MediaResearch: Изследването на "втория екран" е приорирет в развитието на панела ни
Втората пийпълметрична агенция в България има амбиция да измести настоящия лидер ГАРБ
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Първата функция, с която ще се разшири изследването на телевизионната аудитория, което предлага чешката компания MediaResearch, е информацията за медийно потребление на допълнителни екрани - лаптопи, таблети, мобилни устройства. Това каза днес пред журналисти директорът "Бизнес развитие" в агенцията Томаш Бичик, който е в България за срещи с клиенти.
Пийпълметричната агенция влезе на пазара преди две години, като с това оспори позицията на единствения досегашен доставчик на информация за гледаемостта на телевизиите - ГАРБ. Преди месец "Нова тв" пък обяви, че се отказва от договора си с ГАРБ и MediaResearch единствена ще изследва рейтинга на предаванията й. Това постави пазара в необичайна и напрегната ситуация, защото данните на двете агенции се разминават. Същевременно медийните и рекламни агенции (а с това и рекламодателите), ще трябва да купуват изследванията и на двете агенции.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.