Имаме за цел да станем основната "валута" на телевизионния пазар
Томаш Бичик, директор "Бизнес развитие" в MediaResearch, пред "Капитал Daily":
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Томаш Бичик заема поста директор "Бизнес развитие" в MediaResearch от май 2011 г. Отговоря за развитието на телевизионната пийпълметрична дейност на компанията в чужбина, включително и за международното развитие на съществуващи и нови продукти и услуги на компанията. Към MediaResearch се присъединява от компанията GroupM, която работи с медийни агенции като WPP (MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare a Maxus), където заема позицията на директор "Изследвания, инструментариум и технологии".
Пийпълметричната агенция MediaResearch влезе на пазара преди две години, като с това оспори позицията на единствения досегашен доставчик на информация за гледаемостта на телевизиите - ГАРБ. Преди месец "Нова тв" обяви, че се отказва от договора си с ГАРБ и MediaResearch единствена ще изследва рейтинга на предаванията й. Това постави пазара в необичайна и напрегната ситуация, защото данните на двете агенции се разминават. Същевременно медийните и рекламните агенции (а с това и рекламодателите) ще трябва да купуват изследванията и на двете агенции.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.