Yahoo ще подобрява мобилния си рекламен бизнес с ново придобиване
Интернет гигантът ще се опита да се наложи в сектора, като купи младата аналитична компания Flurry
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Yahoo ще придобие стартиращата компания Flurry в опита си да засили бизнеса си с мобилна реклама, който изостава значително от основните й конкуренти Google и Facebook. Младата компания използва и разработва аналитични инструменти, които помагат да се персонифицира по-прецизно рекламата за мобилни устройства. Flurry следи поведението на потребителите в над половин милион приложения за 1.4 млрд. смартфони и таблети. По този начин тя помага на специалистите по маркетинг и брандовете да достигнат по-лесно до желаната аудитория. От Yahoo не коментираха цената на сделката, но според източници на Wall Street Journal интернет гигантът се е съгласил да плати 200 млн. долара. Ако бъде финализирано придобиването, това ще е най-голямото, откакто Мариса Майер е начело на технологичната компания. Тя се опитва да трансформира Yahoo спрямо новите тенденции в IT индустрията и да върне мощта на доскорошния интернет гигант. Компанията все още отчита слаби приходи от реклама за разлика от основните й конкуренти Google и Facebook, които отбелязват все по-голям двуцифрен ръст.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.